0 1 0 0 0 28.06.2012Frugo z agencją interaktywnąW wyniku wygranego przetargu FoodCare, właściciel marki Frugo, powierzył Przeagencji wsparcie komunikacji na platformie Facebook. Agencja jest zaangażowana również w cały proces wsparcia marki w Internecie.
1 1 0 0 0 28.06.2012Jedyny Taki znowu w spocie Cyfry+ (wideo)28 czerwca rozpoczęła się promocja Cyfry+, w ramach której klienci platformy w cenie wybranych pakietów telewizyjnych otrzymują bez dodatkowych opłat mobilny dostęp do Internetu w sieci Play.
0 1 0 0 0 28.06.2012Kampania promująca film dokumentalny o surfingu „El Sueno”Zbliża się premiera pierwszego polskiego filmu dokumentalnego o surfingu „El Sueno”. Odbędzie się ona w ramach cyklicznego projektu „Summer Alive” 29 czerwca w 12 kinach z sieci Multikino w Polsce.
0 1 0 0 0 28.06.2012„Milion książek na lato” – rozpoczęła się kampania promocyjna Weltbild Polska„Milion książek po 9,90 zł” to hasło przewodnie kampanii, która rozpoczęła się 27 czerwca i potrwa do 25 lipca. Działania promujące czytelniczy wizerunek marki są jednocześnie akcją rekrutacyjną, mającą na celu pozyskanie nowych klientów przez Weltbild Polska.
1 1 0 0 0 28.06.2012Koncert Madonny oraz Impact Festival reklamowane w Multikinie (wideo)Live Nation Entertainment, firma zajmująca się rozrywką „na żywo” oraz e-commerce, zdecydowała się po raz pierwszy na reklamę swojej oferty w kinie. Firma rozpoczęła współpracę ze spółką Multikino Media, której zleciła kampanię reklamującą koncert Madonny oraz Impact Festival.
0 1 0 0 0 28.06.2012Program PZU Niezguba – klucze wracają do właścicielaW czerwcu wybrani klienci Grupy PZU otrzymali dostęp do nowej usługi PZU Niezguba. Jest to program, mający na celu pomoc jego użytkownikowi w przypadku utraty kluczy do mieszkania czy samochodu. Pakiet startowy usługi wysłany został w akcji direct marketingowej w ramach kampanii wprowadzającej nowe logo PZU.
1 1 0 0 0 28.06.2012„Święto Niskich Rachunków” – nowa kampania telewizyjna Alior Banku (wideo)Rozpoczęła się kampania telewizyjna Alior Banku, prowadzona pod hasłem „Gwarancja obniżenia rachunków o 10%”. Reklama promuje zalety najnowszej usługi, która umożliwia obniżenie wysokości comiesięcznych rachunków za podstawowe usługi.
0 3 0 0 0 28.06.2012Konkurs „Pokaż się!” zakończonyNawiązujący do trzeciej odsłony kampanii twójoutdoor.pl, zrealizowanej przez Cityboard Media oraz Grupę Ströer, konkurs "Pokaż się!" został rozstrzygnięty, a jury wybrało zwycięskie projekty plakatów outdoorowych.
0 1 0 0 0 28.06.2012Zouza z agencją public relationsFashion PR rozpoczęła współpracę w zakresie działań public relations z wchodzącą na polski rynek marką Zouza, oferującą ręcznie robione skórzane torebki.
0 1 0 0 0 28.06.2012Raport „Polska piłka”: majDrugi raz z rzędu warszawska Legia zajęła pierwsze miejsce w comiesięcznym rankingu medialności klubów T-Mobile Ekstraklasy. „Wojskowi” wyprzedzają Śląsk Wrocław i Lecha Poznań – wynika z raportu „Polska piłka”, przygotowywanego przez agencję informacyjną Press-Service Monitoring Mediów.