0 1 0 0 0 26.06.2012FedEx z agencją komunikacjiAgencja Martis Communication & Strategy pozyskała w wyniku wygranego przetargu nowego klienta – międzynarodową firmę kurierską FedEx. Agencja podpisała długoterminową umowę o współpracę.
0 1 0 0 0 26.06.2012Nowa marka Streetcom Interactive oraz zmiany w agencjiAgencja Streetcom Polska stworzyła nową submarkę oraz dział Streetcom Interactive. Wewnątrz agencji nastąpiły także zmiany organizacyjne.
0 1 0 0 0 26.06.2012Kompania Piwowarska podała nazwy agencji, które wezmą udział w przetargu na kampanię TyskiegoKompania Piwowarska ujawniła, które agencje wezmą udział w przetargu na obsługę działań ATL dla marki Tyskie.
0 1 0 0 0 26.06.2012PGA Polska Pro Tour zadba o działania wizerunkoweAgencja Consulting & More przygotowuje działania wizerunkowe dla cyklu turniejów golfowych PGA Polska Pro Tour, jedynej w Polsce zawodowej lidze golfa.
0 1 0 0 0 26.06.2012ARBOmedia podejmuje współpracę z STSAgencja ARBOmedia od połowy czerwca zajmuje się sprzedażą i realizacją działań reklamowych w ponad 360 punktach sieci bukmacherskiej Star-Typ Sport.
0 1 0 0 0 26.06.2012Kilkanaście nowych witryn w sieci Evolution Media NetSieć Evolution Media Net rozpoczyna współpracę z kilkunastoma witrynami, które wcześniej powierzały sprzedaż reklamy sieci Arbo. Liczba użytkowników tych serwisów przekracza 3 miliony, a łączna liczba odsłon to 50 milionów miesięcznie.
0 1 0 0 0 25.06.2012Dan Wieden uhonorowany na festiwalu w CannesDan Wieden, współzałożyciel i prezes agencji Wieden+Kennedy, został nagrodzony Lwem św. Marka w uznaniu wieloletnich szczególnych zasług w dziedzinie kreatywności w działaniach komunikacyjnych. Wyróżnienie wręczono 23 czerwca, podczas gali kończącej festiwal Cannes Lions 2012.
0 1 0 0 0 25.06.2012Polski rynek gier w 2012 roku osiągnie wartość 400 mln dolarówBadanie i analiza, dokonane przez firmę Newzoo, wskazują, że polscy konsumenci wydadzą na gry w 2012 roku kwotę w przedziale od 350 do 450 mln dolarów. Większość konsumentów – 65% z 11,8 mln – zajmuje się tym typem rozrywki. Kobiety to 44% wszystkich graczy. 53% graczy wydaje pieniądze na gry – jest to wynik tylko nieco niższy niż w innych krajach europejskich czy Stanach Zjednoczonych.
0 1 0 0 0 25.06.2012Natalia Siwiec ambasadorką napoju energetycznego eGooMarka eGoo podpisała kontrakt reklamowy ze znaną modelką i fotomodelką Natalią Siwiec. W najbliższym czasie Siwiec weźmie udział w sesji fotograficznej do kolejnej kampanii marki.
0 1 0 0 0 25.06.2012Dziennikarze nagrodzeni po raz siódmyRafał Zasuń z „Gazety Wyborczej” oraz Katarzyna Bosacka z „TVN Style” zostali laureatami siódmej edycji konkursu „Libertas et Auxilium”. Nagrodę specjalną przyznano Maciejowi Samcikowi z „Gazety Wyborczej”