0 1 0 0 0 14.06.2012Promocje konsumenckie Zelmera: „Niezawodnie piękna” oraz „Testuj zdrowo”Marka Zelmer rozpoczęła dwie promocje konsumenckie: „Niezawodnie piękna” (która rozpoczęła się 1 czerwca) oraz „Testuj zdrowo” (od 11 czerwca).
0 1 0 0 0 14.06.2012„Pokochaj Eco Bubble” z Samsung Electronics PolskaSamsung Electronics Polska gwarantuje zwrot pieniędzy w akcji promującej nowe pralki z serii Eco Bubble. Kampania potrwa do końca czerwca i swym zasięgiem obejmie całą Polskę.
0 1 0 0 0 14.06.2012Drugi etap kampanii reklamowej Wilkinsona – „Golący patrol”Rozpoczął się kolejny etap trwającej od kwietnia kampanii reklamowej marki Wilkinson – „Golący Patrol”. Jednym z elementów kampanii (oprócz promocji konsumenckiej) jest konkurs „Zostań Miczem! Zostań Pamelą!”.
0 1 0 0 0 14.06.2012Lotos kibicuje w prasie11 czerwca rozpoczęła się druga, prasowa odsłona kampanii wizerunkowej marki Lotos „Lotos kibicuje”.
1 1 0 0 0 14.06.2012Tyskie zachęca do dołączenia do fali kibiców (wideo)Marka piwa Tyskie, w ramach działań związanych z kampanią „Piąty Stadion”, zachęca odbiorców reklamy do przyłączenia się do wirtualnej fali kibiców.
2 1 0 0 0 14.06.2012Getin Bank prezentuje kolejną odsłonę kampanii z udziałem Piotra Fronczewskiego (wideo)Kampania zachęcająca Polaków do przeniesienia swoich oszczędności na lokatę 6,4% w Getin Banku rozpoczęła się w tym tygodniu i potrwa do końca czerwca. Na najnowszą odsłonę kampanii telewizyjnej z udziałem Piotra Fronczewskiego składają się dwa spoty: pt. „Czeski” oraz „Doktor”.
0 1 0 0 0 14.06.2012Pierwszy przypadek ambush marketingu na Euro 2012Duński piłkarz Nicklas Bendtner podczas meczu z Portugalią (13 czerwca), po strzeleniu drugiego gola, odsłonił swoją bieliznę. Na jego bokserkach widniał napis reklamujący irlandzkiego bukmachera Paddy Power.
2 1 0 0 0 14.06.2012Ogromny klocek Lego promuje Kołobrzeg (wideo)Kołobrzeg w niekonwencjonalny sposób chce podkreślić obecność duńskich piłkarzy i kibiców, którzy wybrali go na swoją bazę pobytową w czasie Mistrzostw Europy. Od ponad miesiąca miasto realizuje intensywną kampanię „Kołobrzeg – polska stolica spa”, która promuje ten nadmorski kurort jako idealne miejsce do wypoczynku zarówno dla polskich jak i duńskich turystów.
1 3 0 0 1 14.06.2012Kampania Axe „No fair play” (wideo)Marka Axe rozpoczęła kampanię „No fair play”, przeznaczoną dla pełnoletnich odbiorców. Konkurs prowadzony jest na stronie internetowej.
0 1 0 0 0 13.06.2012Akcja „Krusher – spróbuj mnie utrzymać”Od 11 czerwca do 10 sierpnia potrwa akcja konkursowa, zorganizowana przez KFC.