0 1 0 0 0 28.05.2012Najlepsze miejsca na wakacje: raportGdzie w Polsce spędzić wakacje – nad morzem czy w górach? Program Jakość Obsługi zapytał tysiąc Polaków, gdzie wolą spędzić swój letni urlop.
0 2 0 0 1 28.05.2012Nowa identyfikacja wizualna marki ŚnieżkaW maju rozpoczęła się kampania reklamowa linii farb Śnieżka Satynowa. Celem kampanii jest również prezentacja zmienionej identyfikacji wizualnej firmy.
0 1 0 0 0 28.05.2012Życie trójmiejskich marek na Facebooku: raportPochodzące z rejonu Trójmiasta marki aktywnie komunikują się na Facebooku, ale wiele z nich nie prowadzi działań na podstawie przemyślanej i zaplanowanej strategii. Takie wnioski płyną z raportu „14 dni z życia trójmiejskich marek na Facebooku", przygotowanego przez Insource Marketing & PR Agency.
0 1 0 0 0 28.05.2012Krajowa Izba Diagnostów Laboratoryjnych zadba o public relationsKonkret PR nawiązał współpracę z Krajową Izbą Diagnostów Laboratoryjnych. Agencja wesprze Izbę w zakresie działań prowadzonych w ramach 10-lecia Samorządu Diagnostów Laboratoryjnych.
1 1 0 0 0 28.05.2012Spot T-Mobile w konwencji ukrytej kamery (wideo)28 maja rozpoczyna się kampania promująca ofertę „2 x więcej na konto” w T-Mobile na kartę. Spot został zrealizowany w formie ujęć z ukrytej kamery.
0 1 0 0 0 28.05.2012Akademia BBM: warsztaty nt. kampanii mobile, promocji sprzedaży i prawa w komunikacji z klientem25 i 26 czerwca odbędą się 3 dwudniowe warsztaty organizowane przez Blue Business Media: Kampania Mobile jako wsparcie sprzedaży, Aspekty prawne komunikacji i kontaktu z klientem oraz Skuteczna promocja sprzedaży.
1 1 0 0 0 28.05.2012Magdalena Różczka w reklamie kawy Jacobs (wideo)Kraft Foods Polska rozpoczyna letnią kampanię edukacyjno-promocyjną kaw rozpuszczalnych Jacobs, która zachęca do picia kawy mrożonej przygotowanej na różne sposoby. Twarzą kampanii została znana aktorka Magdalena Różczka. Akcja reklamowa potrwa od 25 maja do 31 lipca.
0 1 0 0 0 28.05.2012Raport: Co kobiety, a co mężczyźni sądzą o Euro 2012?Dom mediowy MEC w ogólnopolskim badaniu postaw Polaków, przeprowadzonym metodą CAWI, porównał opinie kobiet i mężczyzn na temat mistrzostw Europy w piłce nożnej Euro 2012. Z analizy wynika, że kobiety – tak, jak mężczyźni – doceniają ważność i pozytywne znaczenie tego wydarzenia dla naszego kraju.
0 6 0 0 0 28.05.2012Wyniki Megapanel za marzec 2012Polskie Badania Internetu (PBI) i firma badawcza Gemius SA, współpracujące w zakresie realizacji badania „Megapanel PBI/Gemius” – standardu pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za marzec 2012.
0 1 0 0 1 28.05.2012Marki luksusowe świetnie radzą sobie na rynku: podsumowanie raportuPo kilku latach oszczędnego gospodarowania swoimi zasobami konsumenci dają sobie przyzwolenie na wydawanie pieniędzy na dobra luksusowe. W siódmej dorocznej edycji rankingu najcenniejszych marek na świecie BrandZ Top 100, realizowanego przez Millward Brown Optimor na zlecenie Grupy WPP, wartość marek luksusowych wzrosła o 15% w ciągu ostatniego roku.