0 1 0 0 0 21.05.2012Astra zadba o public relationsMarka należąca do SES – operatora satelitarnego, posiadającego flotę 50 satelitów geostacjonarnych – rozpoczęła współpracę z Grayling Poland.
0 1 0 0 0 21.05.2012„Odzyskiwanie” TargówkaRozpoczyna się projekt artystyczno-społeczny, który ma na celu odzyskiwanie przestrzeni publicznej w wymiarze społecznym, architektonicznym i historycznym w połączeniu z koncepcją recyklingu. Akcja będzie prowadzona na warszawskim Targówku.
0 1 0 0 0 21.05.2012„Internetowa kultura obrażania?” – raportW ramach założeń kampanii „Komentuję. Nie obrażam“, mającej na celu poprawę jakości wypowiedzi w Internecie, powstał raport „Internetowa kultura obrażania”.
0 1 0 0 0 21.05.2012Nowy zarząd PTBRiOObecne organy PTBRiO zostały wybrane podczas Walnego Zebrania Członków PTBRiO, które odbyło się w dniu 17 maja. Ich kadencja wynosi 2 lata.
0 2 0 0 0 21.05.2012Raport: Kibicowanie niejedno ma imięBlisko połowa Polaków interesuje się piłką nożną, w tym blisko jedna piąta bardzo się nią interesuje. Fakt organizowania przez Polskę Euro 2012 zwiększył zainteresowanie piłką nożną około jednej piątej Polaków – wynika z badania, przeprowadzonego przez dom mediowy MEC.
0 1 0 0 0 21.05.2012Screen Network z agencją public relationsFirma Screen Network, działająca w segmencie digital signage, rozpoczęła współpracę z agencją Kolko Communications. Działania obejmują przygotowanie i realizację kompleksowej strategii PR, w tym prowadzenie działań media relations oraz social media na Facebooku.
0 1 0 0 0 21.05.2012„A ty z czego zrezygnujesz na emeryturze?” – nowa kampania reklamowa Skandia Życie TUSkandia Życie TU rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem: „A ty z czego zrezygnujesz na emeryturze?”. Celem działań jest budowa świadomości klientów w zakresie konieczności aktywnego oszczędzania z myślą o zabezpieczeniu przyszłości emerytalnej oraz promocja produktów ubezpieczeniowo-inwestycyjnych Skandia Życie.
0 1 0 0 0 21.05.2012Ufamy niemieckim samochodom, cenimy polskie paliwaOpel i Mercedes są najbardziej zaufanymi markami samochodowymi w Polsce; Orlen i Lotos – liderami w kategorii stacja benzynowa – wynika z badania European Trusted Brands 2012.
1 1 0 0 0 21.05.2012Reklama Harleya-Davidsona na dużym ekranie (wideo)Na ekranach 18 kin Cinema City i Helios przed seansami filmu „Dyktator” widzowie mogą obejrzeć 60-sekundowe spoty reklamujące motocykle Harley-Davidson. Kampania potrwa przez 3 tygodnie.
0 1 0 0 0 21.05.2012Trwa najnowsza kampania Allegro – „Podejmij gości po mistrzowsku”Z okazji zbliżających się europejskich mistrzostw w piłce nożnej serwis Allegro wystartował z kampanią pod hasłem „Podejmij gości po mistrzowsku”. Każdy allegrowicz skorzystać z agregatora ofert, dzięki któremu w kilku serwisach można wyszukać oferty, nawiązujące do mistrzostw.