1 1 0 0 0 8.05.2012USP Zdrowie reklamuje Ibuprom Max Sprint (wideo)Spot reklamowy preparatu Ibuprom Max Sprint mówi o szybkości działania i skuteczności płynnej formy kapsułki leku. Reklama jest emitowana od 1 maja.
0 1 0 0 0 8.05.2012Podprogowa reklama w filmie „Apocalypto”?Na Wykopie ukazała się informacja że w filmie „Apocalypto”, który 7 maja emitował Polsat, pojawiła się reklama podprogowa. Na jednej z klatek filmu można było zobaczyć mydło marki Dove.
0 1 0 0 0 8.05.2012VIPMedica Club na rynku programów zakupowychTwórcy VIPMedica Club wprowadzają na polski rynek pierwszą platformę zakupową skierowaną wyłącznie do lekarzy i lekarzy dentystów, która docelowo ma funkcjonować w całej Europie. Dla uczestników VIPMedica Club będzie dostępny od lipca tego roku.
1 1 0 0 0 8.05.2012Bakuś reklamuje Formułę Zrównoważonego Rozwoju (wideo)7 maja wystartowała szeroko zakrojona kampania reklamowa firmy Bakoma wprowadzająca na rynek nowego Bakusia Puszystego z Formułą Zrównoważonego Rozwoju. Działania promocyjne obejmują głównie telewizję, prasę kobiecą, parentingową oraz tytuły branżowe. Pod koniec kwietnia uruchomiona została także nowa strona internetowa marki Bakuś.
0 1 0 0 0 8.05.2012„Liczą się fakty, nie złudzenia!” – kampania reklamowa Comarch7 maja emisją reklam w dziennikach „Rzeczpospolita” i „Puls Biznesu” rozpoczęła się największa tegoroczna kampania reklamowa Comarch – producenta oprogramowania dla przedsiębiorstw. Komunikacja kampanii opiera się na wprowadzonej właśnie metodyce sprzedaży oprogramowania dla firm. Akcja reklamowa potrwa do końca czerwca.
0 1 0 0 0 8.05.2012Nowy produkt reklamowy w portfolio nk.plEasyAd, samoobsługowa reklama graficzno-tekstowa, to nowy produkt, który portal NK wprowadza do swojej oferty. Produkt już umożliwia targetowanie demograficzne i geograficzne, a w planach jest wprowadzenie targetowania behawioralnego. Rozwiązanie zostało stworzone we współpracy z NetSprint.
0 1 0 0 0 8.05.2012Clarena zadba o public relationsAgencja Highlite PR podpisała umowę z firmą Clarena, polskim producentem i dostawcą profesjonalnych preparatów pielęgnacyjnych oraz specjalistycznego sprzętu zabiegowego dla salonów kosmetycznych.
0 1 0 0 0 8.05.2012Piękne naśladowanie da piękne zyskiSklep z asortymentem dla kobiet może zwiększyć swoje zyski, jeśli zatrudni atrakcyjną ekspedientkę, która będzie kopiowała zachowanie klientek. Ten zabieg przełoży się też na lojalność klientek i wywoła w nich chęć ponownego dokonania zakupu. Pokazał to eksperyment przeprowadzony przez badaczy z SWPS.
2 1 0 0 0 8.05.2012Futboliści reklamują promocyjne ceny OC i AC dla Link4 (wideo)Główny przekaz reklamy „Drużyna” dotyczy możliwości zakupu tańszego ubezpieczenia w wygodny sposób. Możliwość oszczędności przy zakupie polisy przedstawiona jest z wykorzystaniem „mowy motywacyjnej” trenera drużyny futbolu amerykańskiego.
1 4 0 0 0 8.05.2012Wielka bitwa na farbę dla Croppa (wideo)Sto dziewczyn, stu chłopaków i 200 litrów różnokolorowej farby. Taką wersję obchodów lanego poniedziałku zaproponowała marka Cropp, organizując Cropp Colour Fight 2012.