0 1 0 0 0 7.05.2012Kevin Roberts – spotkanie z cyklu Autorytety17 września pod hasłem: „Lovemarks – jak stworzyć markę, która trwale podbije rynek!” odbędzie się w Warszawie XXXVI seminarium z cyklu Autorytety. Spotkanie poprowadzi Kevin Roberts – dyrektor generalny Saatchi&Saatchi Worldwide.
0 2 0 0 0 6.05.2012Rozwój profesjonalny w każdym caluIlość informacji, które możemy wykorzystać w biznesie, rośnie w zawrotnym tempie. Jak wybrać te najnowsze i najbardziej wartościowe? Można postawić na międzynarodowe standardy i holistyczne podejście charakteryzujące certyfikowane programy marketingowe DM. Warto również zainspirować się tematyką możliwości, jakie dają nowoczesne technologie i dołączyć do uczestników spotkania Akademii Questusa (31 maja – 2 czerwca 2012 r.).
1 1 0 0 0 5.05.2012Żywiec Zdrój reklamuje Smako-Łyk (wideo)23 kwietnia rozpoczęła się kampania reklamowa, wprowadzająca na rynek dwa nowe smaki (malinowy i gruszkowy) limitowanej letniej edycji Żywiec Zdrój Smako-Łyk. Nowe smaki będą sprzedawane do jesieni.
0 1 0 0 0 30.04.2012Internauci jurorami w ramach konkursu Kampania Społeczna Roku 2011Jeszcze do 7 maja br. można oddać głos na najlepszą kampanię 1% w ramach konkursu Kampania Społeczna Roku 2011. W tegorocznej edycji o wyborze najlepszej kampanii 1% decydują nie tylko jurorzy, ale również zainteresowani tematyką marketingu społecznego internauci.
0 1 0 0 0 30.04.2012CHI Polska wyłącznym operatorem Costa Coffee w PolsceOd 25 kwietnia CHI Polska jest jedynym w Polsce operatorem sieci kawiarni Costa Coffee. Dotychczas (od 2007 r.) operatorem marki na rynku polskim była spółka eCoffee.
1 1 0 0 0 30.04.2012Dziecięcy wierszyk – nowy spot ketchupu Pudliszki (wideo)25 kwietnia rozpoczęła się kampania telewizyjna pod hasłem „Ketchup Pudliszki – smacznie z nim jemy”. Bohaterowie reklamy opowiadają wierszowaną historyjkę o tym, dlaczego i do czego lubią ketchup tej marki.
0 1 0 0 0 30.04.2012Szwajcaria wspiera CSR w polskich MŚPW maju br. rozpoczynają się pierwsze bezpłatne spotkania informacyjne dla przedstawicieli małych i średnich przedsiębiorstw na temat społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR). Spotkania są finansowane ze środków Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy. Zaraz potem rozpoczną się szkolenia dla przedstawicieli urzędów marszałkowskich oraz Centrów Obsługi Inwestorów i Eksporterów.
1 1 0 0 1 30.04.2012Radio Kraków – nowy wizerunek i oblicze dźwiękowe (audio)Po przeszło dziesięciu latach Radio Kraków wprowadza nową oprawę muzyczną. 1 maja w Małopolsce pojawią się też billboardy promujące nowe hasło stacji: „Nadajemy do myślenia”, które ma podkreślać konsekwentne działania programowe wprowadzane w ciągu ostatnich miesięcy.
0 1 0 0 0 28.04.2012Ogólnopolska kampania reklamowa Orange OpenWe wszystkich głównych mediach 23 kwietnia wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa oferty Orange Open, czyli kompletnego zestawu usług stacjonarnych i mobilnych. Kampania wykorzystuje niestandardowe formy reklamy w standardowych mediach.
0 1 0 0 0 27.04.2012Wyniki holdingu Havas lepsze niż oczekiwanoPrzychody holdingu marketingowego Havas wzrosły w pierwszym kwartale br. o 3,5 proc. To wyniki lepsze niż oczekiwali inwestorzy, ale gorsze te osiągnięte przez rywali takich jak Publicis czy Omnicom.