0 1 0 0 0 27.04.2012Konkurs „Moje pokolenie ’89”Konkurs „Moje pokolenie ’89” jest skierowany do osób, które urodziły się nie dawniej niż w 1989 roku. Zadaniem uczestników jest nakręcenie filmów o sobie, swoim życiu, marzeniach i miłościach. W konkursie mogą wziąć udział także starsze osoby, które nakręcą film o osobie z rocznika ’89+. Konkurs jest organizowany przez serwis filmowy MilionYou.pl.
1 1 0 0 0 27.04.2012Flash mob w dzielnicy prostytutek w proteście przeciwko handlowi ludźmi (wideo)Zwrócenie uwagi na problem handlu ludźmi był celem flash mobu zorganizowanego w Amsterdamie. W słynnej dzielnicy czerwonych latarni prostytutki zaprezentowały zaskoczonym przechodniom układ taneczny.
0 1 0 0 0 27.04.2012Blueffect – I Ogólnopolski Kongres Efektywności zakończonyWydarzenie miało miejsce 25 kwietnia w Hotelu Novotel w Warszawie. Prelegenci z całej Europy dzielili się swoimi spostrzeżeniami na analitykę internetową, wskazując popularne na świecie praktyki.
0 1 0 0 0 27.04.2012Serce i Rozum z milionem przyjaciół na FacebookuSerce i Rozum, bohaterowie kampanii reklamowych Telekomunikacji Polskiej a teraz marki Orange, jako pierwszy profil komercyjny na polskim Facebooku mogą pochwalić się milionem fanów.
0 1 0 0 1 27.04.2012Piłkarska promocja platformy nPlatforma n przygotowała promocję z okazji Euro 2012. Wszyscy nowi oraz przedłużający umowę klienci otrzymają jeden dodatkowy darmowy miesiąc korzystania z usług platformy n za jeden gol strzelony przez reprezentację Polski w ramach rozgrywek. Promocja obowiązuje od 7 maja do odwołania.
0 2 0 0 0 27.04.2012Rebranding marki ExpressLogicPolska firma logistyczna ExpressLogic przeprowadziła rebranding marki. Polegał on na uporządkowaniu architektury marki oraz zaprojektowaniu nowego systemu identyfikacji dla całej floty.
0 1 0 0 0 27.04.2012Cała Polska śpiewa hymn dla reprezentacjiAkcja „Do hymnu!” rozwinęła skrzydła. Biało-czerwony autobus ruszył w Polskę, by nagrać hymn dla polskiej reprezentacji. Pojazd odwiedził już 20 miast, rejestrując kilkadziesiąt tysięcy głosów.
0 1 0 0 0 27.04.2012adXchange – nowy produkt w grupie ARBOinteractivePlatforma adXchange służy do automatycznego zakupu oraz sprzedaży powierzchni reklamowej. System optymalizuje emisję reklam w taki sposób, aby zwiększyć efektywność kampanii reklamodawcy, maksymalizując przy tym dochód wydawcy.
4 1 0 0 0 27.04.2012Żywiec Zdrój ogłasza konkurs „Żywioł Riders” (wideo)Firma Żywiec Zdrój zaprasza do udziału w konkursie „Żywioł Riders”. Konkurs przeznaczony jest dla pełnoletnich motocyklistów. Jego uczestnicy mają za zadanie wymyślić najlepszą przechwałkę lub ciętą ripostę. Kampania rozpoczeła się 23 kwietnia i potrwa do 12 czerwca.
0 1 0 0 0 27.04.2012Spartoo.pl wchodzi z obuwiem na polski rynekW Internecie trwa kampania reklamowa wprowadzająca na polski rynek e-sklep obuwniczy Spartoo.pl (europejski lider w tej kategorii). Kampania ma na celu wykreowanie wizerunku sklepu w Polsce jako największego sklepu obuwniczego online, zbudowanie bazy klientów oraz zdobycie ich lojalności.