1 1 0 0 0 26.04.2012Serce i Rozum zachęcają do wygrywania biletów na Euro 2012 (wideo)Akcja spotu rozgrywa się w salonie fryzjerskim. Serce doradza włosom odpowiedni dla nich specyfik, za co włosy odwdzięczają mu się głosowaniem na niego w konkursie Orange.
0 1 0 0 0 26.04.2012Komandor zadba o media społecznościoweNowopowstała agencja kreatywna SocialUp! wprowadziła do mediów społecznościowych grupę Komandor. Agencja zajmie się koncepcją oraz strategią obecności marki Komandor w portalu Facebook.
0 4 0 0 0 26.04.2012Kampania: „Bank Millennium pomaga spełniać marzenia Polaków’’Bank Millenium rozpoczął kampanię, reklamującą kredyt hipoteczny. Na potrzeby akcji przygotowano trzy linie kreatywne. Pierwsza z nich obrazuje marzenia Polaków dotyczące lokalizacji ich przyszłego domu, druga pokazuje ich wymarzony typ nieruchomości, a trzecia prezentuje dane na temat osób, które w najbliższym czasie planują wziąć kredyt hipoteczny.
2 2 0 0 0 26.04.2012„Magiczna” latarka reklamuje nową kolekcję mebli Ikei (wideo)W nowym spocie Ikei można zobaczyć, jak właściciel mieszkania, za pomocą „magicznej” latarki, całkowicie je odmienia. Reklama promuje najnowsza kolekcję firmy – PS 2012.
0 1 0 0 0 26.04.2012Orlen będzie sponsorował polską siatkówkę, Polkomtel się wycofujeJak pisze „Puls Biznesu”, Orlen rozpocznie inwestowanie w sponsoring polskiej siatkówki. Swoje zaangażowanie w tą działalność zmniejszy natomiast Polkomtel, którego miejsce zajmie właśnie PKN Orlen.
0 1 0 0 0 26.04.2012Wiosenna promocja Nikona „Jestem 10x bliżej”Firma Nikon Polska rozpoczęła wiosenno-letnią akcję promocyjną „Jestem 10x bliżej”. Celem działań jest promocja wybranych modeli lornetek z serii Nikon Sport Optics oraz budowa wizerunku Nikona jako producenta wysokiej jakości sprzętu optycznego, umożliwiającego kibicom obserwację wydarzeń sportowych. Promocja potrwa do 31 sierpnia.
0 1 0 0 0 26.04.2012HJ Heinz Polska z domem mediowymHJ Heinz Marketing Polska na drodze przetargu ponownie wybrał Mindshare Polska do obsługi swoich marek. Mindshare zajmie się opracowaniem strategii mediowych dla wszystkich kategorii produktów w portfolio HJ Heinz Marketing Polska, planowaniem i zakupem mediów tradycyjnych oraz realizacją projektów online.
4 1 0 0 0 26.04.2012Inspirowane filmami reklamy baterii łazienkowych Oras (wideo)Filmy reklamowe Oras mają formę kilkuminutowych opowieści i są zrealizowane w konwencji filmu kinowego. Reklamy są częścią kampanii edukacyjnej „Inteligentne baterie dla Twojego domu”.
1 1 0 0 1 26.04.2012Krowa Danka reklamuje jogurt naturalny Danone (wideo)16 kwietnia rozpoczęła się kampania reklamująca jogurt naturalny Danone pod marką Natura. W spocie występuje krowa Danka, która opowiada o tym, jak ważne jest jej samopoczucie, zdrowie i dieta dla jakości mleka, z którego tworzy się jogurt. Kampania będzie prowadzona w telewizji i prasie.
0 3 0 0 0 26.04.2012Yes wprowadza nowe logoZ okazji 30-lecia firma jubilerska Yes wprowadza nową wersję logotypu: czarne litery na białym tle.