0 1 0 0 0 26.04.2012Orlen będzie sponsorował polską siatkówkę, Polkomtel się wycofujeJak pisze „Puls Biznesu”, Orlen rozpocznie inwestowanie w sponsoring polskiej siatkówki. Swoje zaangażowanie w tą działalność zmniejszy natomiast Polkomtel, którego miejsce zajmie właśnie PKN Orlen.
0 1 0 0 0 26.04.2012Wiosenna promocja Nikona „Jestem 10x bliżej”Firma Nikon Polska rozpoczęła wiosenno-letnią akcję promocyjną „Jestem 10x bliżej”. Celem działań jest promocja wybranych modeli lornetek z serii Nikon Sport Optics oraz budowa wizerunku Nikona jako producenta wysokiej jakości sprzętu optycznego, umożliwiającego kibicom obserwację wydarzeń sportowych. Promocja potrwa do 31 sierpnia.
0 1 0 0 0 26.04.2012HJ Heinz Polska z domem mediowymHJ Heinz Marketing Polska na drodze przetargu ponownie wybrał Mindshare Polska do obsługi swoich marek. Mindshare zajmie się opracowaniem strategii mediowych dla wszystkich kategorii produktów w portfolio HJ Heinz Marketing Polska, planowaniem i zakupem mediów tradycyjnych oraz realizacją projektów online.
4 1 0 0 0 26.04.2012Inspirowane filmami reklamy baterii łazienkowych Oras (wideo)Filmy reklamowe Oras mają formę kilkuminutowych opowieści i są zrealizowane w konwencji filmu kinowego. Reklamy są częścią kampanii edukacyjnej „Inteligentne baterie dla Twojego domu”.
1 1 0 0 1 26.04.2012Krowa Danka reklamuje jogurt naturalny Danone (wideo)16 kwietnia rozpoczęła się kampania reklamująca jogurt naturalny Danone pod marką Natura. W spocie występuje krowa Danka, która opowiada o tym, jak ważne jest jej samopoczucie, zdrowie i dieta dla jakości mleka, z którego tworzy się jogurt. Kampania będzie prowadzona w telewizji i prasie.
0 3 0 0 0 26.04.2012Yes wprowadza nowe logoZ okazji 30-lecia firma jubilerska Yes wprowadza nową wersję logotypu: czarne litery na białym tle.
1 1 0 0 0 25.04.2012Motocykliści reklamują wodę gazowaną Żywioł (wideo)Żywiec Zdrój rozpoczyna skierowaną do mężczyzn kampanię reklamującą wodę Żywioł. Kampania telewizyjna, radiowa i outdoorowa prowadzona będzie pod hasłem „Tyle gazu, ile trzeba”.
0 1 0 0 0 25.04.2012Zwiedzający na targach w PolsceLiczba zwiedzających na targach w Polsce rośnie. Potwierdzają to audytowane przez Centrex(Międzynarodowy Związek Statystyk Targowych) statystyki targów organizowanych przez członków Polskiej Izby Przemysłu Targowego.
0 2 0 0 0 25.04.2012Błaszczykowski, Alonso, Gomez, Mati, Clichy i Lampart ambasadorami linii zapachów Boss BottledMarka Boss Fragrances poinformowała o podpisaniu umowy z sześcioma piłkarzami: Jakubem Błaszczykowskim, Xabi Alonso, Mario Gomezem, Alessandro Matim, Gaelem Clichy oraz Frankiem Lampartem. Umowa dotyczy kampanii „Sukces poza grą”, która zostanie przeprowadzona w czerwcu.
0 1 0 0 0 25.04.201282 proc. Polaków jest gotowych płacić więcej za produkty przyjazne dla środowiska. Wyniki European Trusted Brands 201282 proc. Polaków jest gotowych zapłacić więcej za produkty oznaczone logo „Przyjazny dla środowiska” – wynika z badania European Trusted Brands, przeprowadzonego przez wydawnictwo Reader’s Digest.