1 1 0 0 0 25.04.2012Polski Konkurs Reklamy KTR 2012 rozstrzygnięty – wygrała kampania o autyzmieGrand Prix otrzymała kampania „Autyzm wprowadza w błąd” autorstwa agencji PZL. Tytuł agencji roku powędrował do Saatchi & Saatchi, a nagrody specjalne otrzymali Sunil Nair (Fotograf Roku), Papaya Films (Dom Produkcyjny Roku), Platige Image (Studio Postprodukcyjne Roku). Reklamodawcą Roku zostało Tesco.
1 1 0 0 0 25.04.2012Kampania reklamująca łatwe inwestowanie z NS Forex (wideo)Noble Securities wprowadził do oferty aplikację NS Forex, platformę transakcyjną, pozwalającą klientom inwestować na rynku walutowym z poziomu przeglądarek internetowych. Wprowadzenie marki na rynek zostało wsparte kampanią reklamową, prowadzoną w stacjach biznesowych i tematycznych.
0 1 0 0 0 25.04.2012Atlantic angażuje klientów w zabawę z interaktywną witrynąNa użytek promocji nowego produktu przeznaczonego dla mężczyzn – bielizny Magic Pocket – przygotowano interaktywne witryny sklepowe, którymi mozna sterować w sposób bezdotykowy. Każda witryna ma powierzchnię prawie 3 m2 i została stworzona w technologii kinect, która była wykorzystywana do tej pory w konsolach do gier.
0 1 0 0 0 24.04.2012Dla Polaka małżeństwo jest ważniejsze od finansów. Ranking zaufania do instytucjiPrawie 70 proc. Polaków ufa małżeństwu – wynika z tegorocznego badania European Trusted Brands. Rodzinę darzymy zdecydowanie większym zaufaniem niż banki (44 proc.), media (37 proc.), służby cywilne (22 proc.) czy władze państwowe (17 proc.).
0 2 0 0 0 24.04.2012Zakupy grupowe na rynkach CEEGemius prezentuje wyniki analizy fenomenu wzrostu liczby stron internetowych oferujących zakupy grupowe w regionie Europy Środkowej i Wschodniej. W pierwszej kolejności pod lupę wzięto Polskę, Rosję i Łotwę.
0 2 0 0 1 24.04.2012Za co Polacy kochają swój kraj? – kampania firmy SamsungFirma Samsung rozpoczęła kampanię, w której zachęca wszystkich mieszkańców Polski do podzielenia się z innymi przemyśleniami na temat tego, za co kochają Polskę.
0 4 0 0 0 24.04.2012LTE Bus reklamuje mobilny Internet dla PlusaW ramach kampanii został stworzony LTE Bus, w którym znajdują się stanowiska do testowania najszybszego mobilnego Internetu na świecie. Kampania będzie trwała 8 tygodni, w jej trakcie Bus odwiedzi Kraków, Poznań, Szczecin, Trójmiasto, Warszawę, Katowice, Łódź. W każdej aglomeracji autobus będzie obecny w kilku lub kilkunastu lokalizacjach, m.in. na uczelniach, kampusach, starówkach, centrach biurowych.
0 1 0 0 0 24.04.2012Za nami Kongres Public Relations 2012200 uczestników i 41 prelegentów przez dwa dni na Uniwersytecie Wrocławskim dyskutowało o znaczeniu nowych mediów i technologii oraz ich wykorzystaniu w komunikacji marketingowej. Okazją do rozmów była kolejna odsłona Kongresu Public Relations.
0 1 0 0 0 24.04.2012Anna Dereszowska ambasadorką nowej kolekcji marki Feretti23 kwietnia nową twarzą marki Feretti, produkującej pościele dla dzieci, została aktorka Anna Dereszowska. Nowa ambasadorka firmuje swoim wizerunkiem najnowszą kolekcję na rok 2012.
1 1 0 0 0 24.04.2012Kinowa kampania Palmolive Ayurituel (wideo)We wszystkich kinach Cinema City i Helios ruszyła kampania Palmolive Ayurituel. Akcja obejmuje emisję 30-sekundowego spotu przed filmami kobiecymi. Dodatkowo w 30 wybranych lokalizacjach kampania poszerzona jest o niestandardowe działania off-screen, wykorzystujące między innymi aromamarketing.