0 6 0 0 0 13.04.2012Wyniki Megapanel PBI/Gemius za luty 2012Polskie Badania Internetu i firma badawcza Gemius opublikowały wyniki Megapanelu za luty 2012.
0 1 0 0 0 13.04.2012Rozstrzygnięto przetarg na kampanię promocyjną dla miasta KołobrzegAgencja non-standard Brainshake wygrała przetarg na kampanię wizerunkową Kołobrzegu. Kampania ma ukazywać zalety miasta jako miejsca oferującego nieograniczone możliwości wypoczynku i być spójna z aktualną strategią komunikacyjną.
0 1 0 0 0 13.04.2012Druga odsłona kampanii reklamowej domów towarowych Wars Sawa JuniorKampania Wars Sawa Junior prezentuje odświeżony, młodzieżowy wizerunek domów towarowych. W rolach modelek występują amatorki – laureatki castingu zorganizowanego przez Wars Sawa Junior. Kampania wizerunkowa rozpoczęła się na początku kwietnia.
1 1 0 0 0 13.04.2012Kinowa kampania Super-Pharm (wideo)13 kwietnia w warszawskich kinach Cinema City i Helios Femina rozpocznie się kampania kinowa programu lojalnościowego Super-Pharm – LifeStyle. Jest ona skierowana do klientek dużych warszawskich galerii handlowych i ma na celu zachęcenie aktualnych i potencjalnych klientek Super-Pharm do przystąpienia do klubu LifeStyle.
1 1 0 0 0 13.04.2012Internetowy konkurs Nestlé dla młodych dietetyków (wideo)Nestlé zaprasza studentów kierunków związanych z żywieniem i zdrowiem człowieka w całej Polsce do udziału w konkursie dietetycznym. Jego celem jest wsparcie przyszłych dietetyków oraz osoby zainteresowane propagowaniem zdrowego odżywiania w pierwszych krokach ich kariery zawodowej.
0 1 0 0 0 13.04.2012IV Shopper Marketing Congress16 i 17 maja w Warszawie odbędzie się kolejna edycja międzynarodowego kongresu shopper marketingu – Shopper Marketing Congress. Przez dwa dni eksperci firm FMCG i non-FMCG, sieci handlowych, centrów handlowych, firm badawczych, agencji reklamowych oraz usługodawców w zakresie marketingu dyskutować będą o skutecznych strategiach zarządzania markami i produktami w miejscu sprzedaży.
1 3 0 0 0 13.04.2012Animowany Borys Szyc w kampanii Axe (wideo)W spocie Axe „Ogarnij się” występuje animowana postać Borysa Szyca, który, wracając z imprezy, spotyka piękną kobietę. Reklama promuje nowy produkt Axe – żel pod prysznic Axe Anti-Hangover.
1 1 0 0 0 13.04.2012Nowe, dłuższe kanapki w ofercie Burger Kinga (wideo)Marka wprowadza do menu trzy nowe burgery w długiej bułce: X-tra Long Chilli Cheese, Honey Mustard Chicken oraz Chicken BLT. Działania komunikacyjne związane z promocją prowadzone są w restauracjach, w telewizji, na stronie marki oraz na fan page Burger King na Facebooku. Kampania telewizyjna potrwa do 16 maja.
1 1 0 0 0 12.04.2012Kampania Sphinxa promująca shoarmę (wideo)Sieć restauracji Sphinx rozpoczyna ogólnopolską telewizyjną kampanię reklamową. Spot, emitowany w 41 kanałach telewizyjnych, będzie promował markę Sphinx i zachęcał do spróbowania shoarmy. Organizowana przez Sphinx przy współpracy z Pepsi kampania wizerunkowo-produktowa potrwa od 13 do 29 kwietnia.
1 2 0 0 0 12.04.2012Spot promujący usługi sieci COIE (wideo)5 kwietnia rozpoczęła się kampania promocyjna Ministerstwa Gospodarki – „Otwieramy dostęp do światowych rynków” – zachęcająca przedsiębiorców do korzystania z usług COIE. Kampania potrwa do 27 kwietnia i będzie prowadzona w telewizji (spot 30-sekundowy), Internecie oraz poprzez reklamy prasowe. Dodatkowo zostały wyprodukowane materiały BTL oraz gadżety.