0 1 0 0 0 5.04.2012Sampling w paczkomatachSampling jest jedną z metod promowania produktów. Umożliwia ich wypróbowanie, sprawdzenie smaku, koloru, zapachu, konsystencji czy sposobu działania. Pozwala dotrzeć do wybranej grupy docelowej, wykorzystując najbardziej efektywne kanały komunikacji.
0 1 0 0 0 5.04.2012Najstarsi wydadzą najwięcej na przygotowanie Wielkanocy i prezenty od „zajączka”Acxiom wziął pod lupę polskich konsumentów, którym w ankiecie internetowej zadał pytania o planowane wydatki na żywność i prezenty z okazji Wielkanocy. W ankiecie wzięło udział ponad 34 tys. osób.
0 1 0 0 0 5.04.2012Hewlett Packard rozstrzygnął przetarg na obsługę rodzinnego piknikuAgencja Event-factory zwyciężyła w postępowaniu konkursowym przeprowadzonym przez firmę Hewlett Packard Polska i zajmie się organizacją imprezy firmowej Family Picnic 2012 z udziałem 2500 osób.
0 10 0 0 0 5.04.2012Billboardowa kampania Lecha1 kwietnia rozpoczęła się kampania billboardowa wspierająca wprowadzenie nowej butelki Lecha Premium Easy Grip na rynek. Butelka została wyposażona w tłoczone na bokach wypustki, które ułatwiają trzymanie jej w dłoni.
0 1 0 0 0 5.04.2012Internetowa kampania mBankuW Sieci rozpoczęła się kampania reklamowa promująca ofertę darmowego konta mBanku z bezpłatnym mobilnym dostępem do internetu w Play. Działania prowadzone są w sieci afiliacyjnej Novem Performance.
0 4 0 0 0 5.04.2012„Manifest Your Style ” – kampania centrów outlet FactoryMieszkańcy Warszawy, Krakowa, Wrocławia i Poznania zaczęli reklamować wiosenne kolekcje w centrach outlet Factory. Kampania prowadzona jest pod hasłem „Manifest Your Style”.
0 1 0 0 0 5.04.2012Raport użyteczności bankowych aplikacji mobilnychFirma Janmedia Interactive sprawdziła oferty bankowości mobilnej we wszystkich bankach działających w Polsce. Okazało się, że tylko 10 z nich oferuje swoim klientom dostęp do konta bankowego i innych produktów z poziomu aplikacji mobilnej, a nie tylko wersji mobilnej serwisu transakcyjnego. Aplikacje tych banków zostały poddane testom użyteczności.
0 1 0 0 0 5.04.2012Ruszył trzeci etap promocji serwisu Castrolfan.plRozpoczęła się kolejna odsłona kampanii marki Castrol w Polsce, prowadzonej na serwisie Castrolfan.pl.
0 1 0 0 0 5.04.2012ArtGraph i Brainshake tworzą grupę agencji marketingowychIstniejąca na rynku od 1991 roku agencja BTL ArtGraph oraz agencja non-standard Brainshake połączyły się kapitałowo i planują utworzenie holdingu reklamowego.
1 1 0 0 0 5.04.2012Michelin Polska w wiosennej kampanii opon (wideo)Firma Michelin Polska rozpoczęła kampanię reklamową promującą nowy produkt – opony Michelin Primacy 3. Kampania potrwa do 29 kwietnia.