0 1 0 0 0 2.04.201264% internautów poleca produkty w InterneciePonad połowa (64%) internautów deklaruje częste polecanie znajomym stosowanych przez siebie produktów i usług. Jednocześnie tylko co czwarty twierdzi, że nie przywiązuje wagi do opinii innych użytkowników przy podejmowaniu decyzji zakupowych – wynika z badania agencji social media marketingu Think Kong i serwisu badawczego StudentsWatch.pl.
0 1 0 0 0 30.03.2012SKN Marketingu zaprasza na wykład o marketingu klienckimStudenckie Koło Naukowe Marketingu Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie zaprasza na piąte spotkanie z cyklu Akademia Marketingu.
1 1 0 0 0 30.03.2012Wiktor „TaZ” Wojtas ambasadorem marki Lenovo (wideo)Wiktor „TaZ” Wojtas – wielokrotny mistrz świata gier komputerowych (Intel Extreme Masters, Electronic Sports World Cup, World Cyber Games) został ambasadorem marki Lenovo wśród polskich graczy. Zajmie się promocją najnowszego modelu multimedialnego laptopa Lenovo IdeaPad Y570.
0 6 0 0 0 30.03.2012Ranking cytowań i informacji: luty 2012W lutym liderem zestawienia w grupie dzienników ogólnopolskich została „Gazeta Wyborcza” (224). Najczęściej przytaczano opublikowane w GW wyniki sondażu TNS OBOP („Ale POleciało!”, 10.02.12), według którego przewaga Platformy Obywatelskiej nad Prawem i Sprawiedliwością skurczyła się do 2 pkt proc., a sama Platforma ma najgorsze notowania od wyborów z 2007 r.
0 1 0 0 0 30.03.2012Wyniki konkursu „Pióro odpowiedzialności”Konkurs dla dziennikarzy „Pióro odpowiedzialności” ma na celu propagowanie w mediach idei społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR), a także zwiększenie zainteresowania dziennikarzy tematyką CSR oraz podnoszenie ich wiedzy i kompetencji w tym zakresie. W roku 2012 odbyła się druga edycja konkursu.
1 1 0 0 0 30.03.2012„Dodaj nocy smaku” – kampania reklamowa Carlo Rossi (wideo)Nowa kampania wina Carlo Rossi będzie prowadzona w telewizji, Internecie, na outdoorze i w prasie branżowej. Obejmie też aktywności PR, dodatkowe ekspozycje sklepowe oraz przygotowanie specjalnych ofert dla konsumentow i sprzedawców. Pierwsza odsłona akcji pod hasłem „Dodaj nocy smaku” rozpoczęła się 26 marca i potrwa do końca maja 2012 roku.
0 2 0 0 0 30.03.2012Audi najpopularniejszą, a BMW najbardziej wciągającą marką samochodową na FB w Europie Środkowo-WschodniejNajwiększe marki samochodowe świata coraz wyraźniej zaznaczają swoją obecność na Facebooku. Jak pokazuje raport Sotrender, przygotowany na pierwszą środkowoeuropejską konferencję branży badawczej „Esomar CEE Research Forum”, na narodowych profilach facebookowych w krajach Europy Środkowo-Wschodniej zdecydowanie dominują niemieckie marki: BMW, Audi i Mercedes.
0 1 0 0 0 30.03.2012„Henio łapie jajka” w wielkanocnym serwisie TescoRozpoczął działalność serwis wielkanocny Tesco, zamieszczony w portalu Onet.pl. Akcja potrwa do 10 kwietnia.
0 2 0 0 0 30.03.2012Wzrost optymizmu polskich konsumentówPrzyszła wiosna, a z nią poprawa nastrojów Polaków. Obserwowany od listopada 2011 r. spadek nastrojów konsumenckich Polaków został, przynajmniej chwilowo, przełamany. Jeszcze w lutym mierzony przez Ipsos wskaźnik optymizmu konsumentów obniżał się, osiągając poziom 73,3 pkt. Obecny wskaźnik optymizmu ustalił się na poziomie 77 punktów i jest to jego najwyższy poziom od listopada 2011 r.
0 1 0 0 0 30.03.2012„Wspieramy rozwój firm na całym świecie” – kampania reklamowa Bibby Financial ServicesRuszyła kampania reklamowa Bibby Financial Services – brytyjskiej firmy faktoringowej specjalizującej się w rozwiązaniach finansowych dla sektora MSP. Celem kampanii „Wspieramy rozwój firm na całym świecie” jest wzmacnianie międzynarodowego wizerunku marki, a także podkreślenie jej silnej obecności na polskim rynku i 10. rocznicy działalności w Polsce.