0 1 0 0 0 27.03.2012„Oferta Miesiąca” w sieciach KolporteraUsługa „Oferta Miesiąca” polega na akcji reklamowej z zastosowaniem specjalnych nośników promocyjnych. Daje ona możliwość sprawdzeni, czy dany produkt będzie cieszył się popytem w kanale Kolportera, liczącym ponad 930 punktów (saloniki prasowe, salony Top-Press, sklepy sieci Dobry Wybór).
0 1 0 0 0 27.03.2012„Solidarność” zbada poziom dialogu w firmach ochrony oraz sieciach super- i hipermarketówNSZZ „Solidarność” przeprowadzi badania pierwotne pracowników i pracodawców firm ochrony oraz sieci handlowych nt. poziomu dialogu społecznego w tych firmach.
0 1 0 0 0 27.03.2012Ostatnie dni zgłoszeń do Kongresu Profesjonalistów Public Relations 2012Tegorocznegy Kongres Profesjonalistów Public Relations odbędzie się 19–20 kwietnia we Wrocławiu.
0 1 0 0 0 27.03.2012Plebiscyt Śląskiego Towarzystwa Marketingowego „Najważniejsze w Marketingu 2011”Zbliża się podsumowanie plebiscytu „Najważniejsze w Marketingu 2011”. Ranking Śląskiego Towarzystwa Marketingowego, który ruszył w styczniu, to próba ustalenia najważniejszych zjawisk, wydarzeń, przedsięwzięć dotyczących świata marketingowców.
0 1 0 0 0 27.03.2012Marketing w motoryzacji28 marca w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie odbędzie się konferencja Marketing w motoryzacji.
0 2 0 0 0 27.03.2012Wiosenna kampania BridgestoneAkcja promocyjna skierowana jest do wszystkich kierowców i użytkowników samochodów osobowych, którzy planują w najbliższym czasie zakup nowych opon. Hasłem przewodnim kampanii jest „400 km więcej od Bridgestone”. Kampania potrwa do końca kwietnia.
0 1 0 0 0 27.03.2012Kampania wprowadzająca czasopismo „Monster High”28 marca na polskim rynku debiutuje czasopismo „Monster High”. Magazyn jest adresowany do dziewczynek w wieku od 8 do 12 lat.
0 1 0 0 0 27.03.2012IAA Polska przeciw wprowadzającym w błąd informacjom na produktach spożywczychMiędzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy w Polsce popiera weto Parlamentu Europejskiego dotyczące zmian w zakresie informowania konsumentów o wartościach odżywczych i zdrowotnych produktów spożywczych.
1 1 0 0 0 27.03.2012Aplikacja Heineken Star Player (wideo)Podczas tegorocznych ćwierćfinałów UEFA Champions League każdy może sprawdzić się w wirtualnej grze na boisku dzięki Heineken Star Player. Z aplikacji w wersji lokalnej można korzystać za pomocą komputera, iPhone lub grać na fan page Heinekena w Facebooku. Uczestnicy mogą rywalizować ze swoimi znajomymi z całego świata, których dołączają do prywatnej ligi.
0 9 0 0 0 27.03.2012Rebranding Polmedu zdobył wyróżnienie w konkursie Rebrand 100Sieć placówek medycznych Polmed została wyróżniona w konkursie Rebrand 100. W konkursie tym wybierane są najlepsze na świecie projekty brandingowe. Wyróżnienia przyznawane są przez jury składające się ze specjalistów pochodzących z 12 krajów.