1 1 0 0 0 26.03.2012„Czas na zmianę” – nowa kampania reklamowa marki Dulux (wideo)26 marca rusza nowa kampania reklamowa Dulux, prowadzona pod hasłem „Czas na zmianę” . Ma ona charakter wizerunkowy, wspiera relaunch marki na polskim rynku i nawiązuje do globalnego pozycjonowania marki zgodnie z ideą „Let’s Colour”.
0 1 0 0 0 26.03.2012Nowa-Forma z agencją public relationsZ końcem marca agencja Good One PR rozpoczęła współpracę z firmą Nowa-Forma, specjalizującą się w projektowaniu, aranżacji i organizacji przestrzeni.
0 1 0 0 0 26.03.2012Mabion z agencją public relationsAgencja Genesis PR rozpoczęła współpracę z Mabion – polską firmą biotechnologiczną, utworzoną w celu realizacji badań i wprowadzania na rynek leków biopodobnych – w obszarze PR korporacyjnego i relacji inwestorskich.
0 1 0 0 0 26.03.2012Kampania reklamowa komunikatora GGKampania rozpocznie się na przełomie marca i kwietnia i promować będzie najnowsze wydanie GG. Potrwa do końca II kwartału 2012 roku. Akcja reklamuje GG w kilku osobnych odsłonach, jedną z nich jest hasło „Po prostu wszędzie”.
0 1 0 0 0 26.03.2012Firma badawcza PBS DGA wraca do swojej dawnej nazwy – PBSPBS – oprócz zmienionej nazwy – ma teraz nowe logo i cały system identyfikacji wizualnej. Rebranding ma podkreślać strategię i odzwierciedlać nowoczesne przemiany w PBS.
0 1 0 0 0 26.03.2012Europejski Kongres Gospodarczy i firma Emtel z agencją public relationsAgencja Imago PR zajmie się działaniami komunikacyjnymi na rzecz Europejskiego Kongresu Gospodarczego. Do grona klientów agencji dołączyła również firma Emtel, producent kardiomonitorów i sprzętu reanimacyjnego.
0 1 0 0 0 26.03.2012Konkurs Harley’a-Davidsona „Art of Custom”Harley-Davidson ogłasza konkurs „Art Of Custom”, którego celem jest wyłonienie nowatorskich projektów artystycznych na zbiorniki paliwa motocykli Harley-Davidson. Termin zgłoszeń do konkursu upływa 30 kwietnia.
0 1 0 0 0 26.03.2012„Bezpieczniej dla każdego użytkownika drogi” – wiosenna kampania GoodyearW działaniach promocyjnych Goodyear skupia się na podkreślaniu głównych atutów swoich produktów, tj. ich jakości oraz wykorzystywania najnowszych technologii na rzecz bezpieczeństwa na drodze.
0 1 0 0 0 26.03.2012„Zeszyty Literackie” z agencją public relationsAgencja Świeża Bazylia PR rozpoczęła współpracę z Fundacją Zeszyty Literackie, wydawcą kwartalnika „Zeszyty Literackie” oraz książek.
1 1 0 0 0 26.03.2012Rozpoczęła się wiosenna kampania Dunlopa (wideo)Rusza wiosenna kampania promocyjna marki Dunlop. Jej głównym celem jest umocnienie znajomości marki i podkreślenie jej sportowego charakteru. Kampania, która potrwa do końca kwietnia, będzie promować opony Dunlop w telewizji, kinach oraz Internecie i jest skierowana do miłośników motoryzacji.