1 1 0 0 0 2.02.2012Lutowa kampania mebli Black Red WhiteLutowe promocje w salonach meblowych Black Red White wspiera kampania w telewizji oraz Internecie. To również pierwsza kampania tej firmy wykorzystująca kody QR, dzięki którym posiadacze smartphonów dowiedzą się więcej na temat oferty marki.
0 1 0 0 0 2.02.2012Powstaje sieć reklamowych podłóg interaktywnychi3D Network i Multikino Media podjęły współpracę w zakresie sprzedaży czasu reklamowego na nośnikach Flooid. W ramach umowy i3D Network uruchomi w multipleksach, obsługiwanych przez Multikino Media na terenie całej Polski, zarządzaną w systemie digital signage sieć interaktywnych nośników reklamowych.
0 1 0 0 0 2.02.2012Go Sport Polska wybrała agencję PRZ początkiem lutego Go Sport Polska, sieć sprzedaży artykułów sportowych, nawiązała współpracę z agencją Good One PR.
0 1 0 0 0 2.02.2012Marka Ballantine’s z nową agencją reklamowąAgencja Lowe GGK po wygranym przetargu będzie obsługiwała kolejną markę z portfolio Pernod Ricard Polska – Ballantine's.
0 2 0 0 0 2.02.2012Gadu-Gadu zmienia nazwę i logoGG – to nowa oficjalna nazwa komunikatora Gadu-Gadu. Tym skrótem już od dawna określa się potocznie program do internetowych pogawędek, ale tym razem zyskał on miano oficjalnej nazwy. Wraz z nim powstało nowe logo. Pojawi się ono w najbliższej wersji aplikacji.
0 1 0 0 0 2.02.2012Nowa agencja kreatywna na polskim rynku1 lutego rozpoczęła działalność agencja kreatywna Adbirds.
0 3 0 0 0 2.02.2012Kamil Stoch i boks w górę: raportW 2011 roku zainteresowanie sportem wśród Polaków ustabilizowało się na poziomie 40%. Najbardziej popularną dyscypliną sportową pozostaje piłka nożna, zaś sportowcem – Adam Małysz – wynika z raportu Sponsoring Monitor 2011 ARC Rynek i Opinia.
0 1 0 0 0 2.02.2012Develey z agencją PRDeveley, producent delikatesowych sosów zimnych i musztard, wybrał agencję Walk PR do obsługi komunikacyjnej marek Develey, Tabasco i Kikkoman.
1 1 0 0 0 2.02.2012Mały Głód w roli podrywacza (wideo)Tym razem maskotka jednej z marek Danone – Danio – wystąpiła w roli stereotypowego podrywacza. Mały Głód podrywa atrakcyjną kobietę, jadąc za nią swoim autem. Bohaterka broni się, jedząc serek Danio.
0 1 0 0 0 2.02.2012Płace w firmach o różnej wielkości w 2011 roku: raportJak pokazały dane Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń (OBW), przeprowadzonego przez Sedlak & Sedlak w 2011 roku, im większa była firma, w której zatrudniony był pracownik, tym wyższe były jego zarobki.