0 1 0 0 0 1.02.2012Kongres Profesjonalistów Public Relations pod znakiem nowoczesnych technologii w PRJakie korzyści wynikają z budowania relacji marka-bloger, zarządzanie kryzysem w czasach Web 2.0 oraz trendy komunikacyjne wynikające z rosnącego wpływu technologii na współczesne społeczeństwo – to niektóre tematy wystąpień Kongresu Profesjonalistów Public Relations, który odbędzie się w dniach 19–20 kwietnia we Wrocławiu.
1 1 0 0 0 1.02.2012Karnawałowa promocja platformy n (wideo)Nowa oferta platformy n umożliwia m.in. korzystanie z najkrótszej umowy na rynku. Kampania objęła działania w telewizji (spoty 30- i 15-sekundowe), w radiu (reklamy 15-sekundowe), w Internecie oraz na ekranach LED w galeriach handlowych.
0 1 0 0 0 1.02.2012Horalky zmieniają nazwę1 lutego wafelki Horalky, których właścicielem jest koncern I.D.C. Polonia, zmieniły nazwę na Góralki. Rebranding potrwa do połowy roku i będzie wsparty m.in. działaniami w Internecie, prowadzonymi pod hasłem „Wafelkowa Rewolucja”.
0 1 0 0 0 1.02.2012Konkurs „PRaktykuj za granicą”W lutym rusza kolejna, dziewiąta edycja „PRaktykuj za granicą” – konkursu stażowego dla studentów. Trójka zwycięzców zdobędzie swoje pierwsze szlify w branży PR w agencjach Fleishman-Hillard, Lewis PR i Burson-Marsteller.
0 7 0 0 0 1.02.2012Zwycięzcy konkursu „Tworzymy bezpieczny Internet”„Tworzymy bezpieczny Internet” to hasło 5. edycji konkursu na plakat o tematyce społecznej. Jego głównym celem było wyłonienie najlepszych kreacji, których ideą jest popularyzacja bezpieczeństwa dzieci i młodzieży w Internecie.
0 1 0 0 0 1.02.2012Lot przedłuża współpracę z domem mediowymPolskie Linie Lotnicze Lot przedłużą umowę z domem mediowym Universal McCann. Polski przewoźnik korzysta z usług firmy przy zakupie mediów wszystkich kampanii reklamowych globalnie od 2007 roku.
1 1 0 0 0 1.02.2012Nowa reklama Tic Taca (wideo)Spot reklamuje nowy produkt marki Ferrero przeznaczony specjalnie dla Polaków – biało-czerwone drażetki Tic Tac.
1 1 0 0 0 1.02.2012Najbardziej medialne kluby 2011: raportW minionym roku status najbardziej medialnego klubu piłkarskiego w Polsce uzyskał Lech Poznań, jednak od wielu miesięcy więcej pisze się o Wiśle Kraków. „Biała Gwiazda” zanotowała w grudniu po raz szósty z rzędu największą liczbę publikacji w miesiącu – wynika z badania „Polska Piłka” przeprowadzonego przez agencję informacyjną „Press-Service Monitoring Mediów”.
1 1 0 0 0 1.02.2012Kampania marki Quatra (wideo)31 stycznia grupa kapitałowa Sygnity wprowadziła na rynek nową markę oprogramowania przeznaczonego dla firm działających w sektorze MŚP. Towarzyszy temu kampania reklamowa obejmująca telewizję, Internet, radio oraz prasę.
2 1 0 0 0 31.01.2012Piotr Fronczewski w nowej odsłonie reklam Getin BankuWystępujący w reklamach Piotr Fronczewski mierzy się z językowymi łamańcami: „załóżże zaraz Żaneto lokatę u nas” i „szacowny mistrzu szewcu z Tczewa”.