0 1 0 0 0 10.01.2012Grupa Żywiec rozstrzygnęła przetarg na współpracę z agencją PRAgencja Euro RSCG Sensors wygrała przetarg na karnawałowe działania komunikacyjne dla marki Desperados z portfolio Grupy Żywiec. Nowy projekt stanowi kontynuację współpracy, która trwa nieprzerwanie od maja 2010 roku.
0 1 0 0 0 10.01.2012Hoop Polska wybrała agencję reklamowąPrzetarg na działania interaktywne dla marki Jupik wygrała agencja OS3, która przedstawiła rozwiązania najbardziej zbliżone do oczekiwań klienta. Poza działaniami prowadzonymi w Internecie, agencja zajmie się również stworzeniem kampanii telewizyjnej.
0 1 0 0 0 10.01.2012Sportowiec sprzedaje reklamę na własnym cieleAmerykański lekkoatleta Nick Symmonds zaoferował w Internecie miejsce reklamowe na własnym ramieniu m.in. na czas występów na olimpiadzie w Londynie. W ten sposób chce zarobić, a jednocześnie zaprotestować przeciwko obostrzeniom MKOl, eliminującym z imprezy obecność reklamową mniejszych sponsorów.
7 1 0 0 2 10.01.2012Zwycięzcy konkursu na reklamę Telewizji Osobistej Netii (wideo)Ogłoszenie wyników konkursu nastąpiło 9 stycznia na antenie telewizji TVN. Do rywalizacji zakwalifikowało się prawie 350 prac, które były oglądane łącznie ponad 2,2 miliona razy. Internauci wystawili prezentowanym filmom ponad 45 tysięcy ocen i podzielili się ponad 7 tysiącami komentarzy. Najczęściej odtwarzany film to „Maniu” (ponad 285 tys. wyświetleń).
1 1 0 0 0 9.01.2012Karolak i Sadowska dla Orlen Team (wideo)Wizerunkową kampanię promującą udział zawodników Orlen Team w 34. edycji Rajdu Dakar wspierają: Tomasz Karolak i Beata Sadowska. Karolak pełni rolę specjalnego wysłannika, który relacjonuje wydarzenia z zaplecza rajdu, Sadowska jest natomiast twarzą kampanii. Działania promocyjne potrwają do końca stycznia.
0 1 0 0 0 9.01.2012Internetowa kampania NeckermannaDo końca stycznia potrwa kampania internetowa promująca wakacyjną ofertę biura podróży Neckermann. Biuro zachęca internautów do zapoznania się z ofertą „Lato 2012”, a także promuje noworoczne obniżki oraz opcje urlopu z własnym dojazdem.
0 1 0 0 0 9.01.2012 ARTYKUŁ SPONSOROWANYProfessional Diploma in Marketing – wiarygodne kwalifikacje w czasie kryzysuKryzys zmusza do rozsądnych inwestycji, szczególnie w zakresie indywidualnego rozwoju. Międzynarodowe standardy, które są fundamentem programów szkoleniowych The Chartered Institute of Marketing (CIM), dają gwarancję profesjonalnych kwalifikacji.
0 1 0 0 0 9.01.2012Global Point wybrał agencję PRZ początkiem stycznia firma Global Point, dystrybutor marki Globall, powierzyła obsługę komunikacyjną agencji GutPR.
0 1 0 0 0 9.01.2012TVP rozpoczyna współpracę z IDMnetOd stycznia serwis internetowy Telewizji polskiej rozpoczął współpracę z IDMnet. Spółka zajmie się obsługą serwisu w zakresie sprzedaży powierzchni reklamowej. Współpraca obejmie wszystkie serwisy wchodzące w skład domeny TVP.pl, w tym również treści VOD.
0 2 0 0 0 9.01.2012Strona wspierająca WOŚP osiągnęła rekordową liczbę fanówWspieranie Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy okazało się najsilniejszym magnesem na światowym Facebooku. Mała polska strona w ciągu jednego wieczoru zyskała więcej fanów, niż ogromny fan page Facebooka. Analiza została przeprowadzona przez serwis catNapoleon.com.