2 2 0 0 0 5.01.2012Interaktywna aplikacja wspiera WOŚP (wideo)W związku ze zbliżającym się XX Finałem Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy ruszyła internetowa kampania wirusowa „Co jest grane?”, firmowana przez Allegro.
0 1 0 0 0 5.01.2012Heineken podpisał umowę z agencjami PRAgencje 24/7 PR oraz 24/7 Digital podpisały umowę na obsługę public relations marki Heineken, należącej do grupy Żywiec.
0 1 0 0 0 5.01.2012Spółka Leśne Runo wybrała agencje public relationsSpółka Leśne Runo – zarządzająca siecią restauracji zlokalizowanych przy stacjach paliw – podjęła współpracę z agencjami InnerLook i InnerValue.
0 1 0 0 0 5.01.2012Nowa oferta TelepizzyNowością w ofercie pizzerii jest pizza Calzzone, oferowana trzech w smakach, oraz nowy zestaw sosów. Promocja rozpoczęła się 5 stycznia i potrwa do końca lutego.
0 1 0 0 0 5.01.2012Brain współpracuje z agencją PRAgencja reklamowa Brain rozpoczęła współpracę z agencją Sugar & Spice Public Relations.
0 1 0 0 0 5.01.2012Mechanizmy społecznościowe w radiu EskaRadio Eska rozbudowało swój internetowy serwis o nowe funkcjonalności. Pozwalają one użytkownikom na wybór utworów, które zostaną odtworzone na antenie, dedykowanie hitów znajomym, a także branie udziału w procesie decyzyjnym dotyczącym ramówki stacji.
0 1 0 0 0 5.01.2012Chuck Norris w kampanii BZ WBK?Jak informuje „Press”, Chuck Norris może być kolejną (po Banderasie, DeVito czy Depardieu) gwiazdą reklamującą produkty banku BZ WBK. Biuro prasowe banku nie chce komentować tej informacji.
2 1 0 0 5 5.01.2012„Polska numerem 1” w niepłaceniu abonamentu (wideo)65% Polaków nie płaci abonamentu RTV, mimo że należy on do najniższych w Europie – wynika z danych Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. W porównaniu z Niemcami i Wielką Brytanią, gdzie opłata wynosi blisko 200 euro, w Polsce to równowartość 45 euro. O ustawowym obowiązku wnoszenia opłaty abonamentowej przypomina rozpoczynająca się właśnie kampania Związku Pracodawców Mediów Publicznych.
0 1 0 0 0 5.01.2012Czas reklamowy w Atmedia podrożałAtmedia rozpoczyna sprzedaż lutowej kampanii. Koszt dotarcia w prime time wzrośnie o 19 proc. Reklamodawcy mogą już korzystać z oferty pakietów demograficznych.
0 5 0 0 0 5.01.2012Frugo i Akademia Nikona wspierają WOŚPFrugo i Nikon to kolejne marki, które zdecydowały się pomóc Wielkiej Orkiestrze Świątecznej Pomocy. Na aukcjach charytatywnych można licytować dwie pierwsze butelki Frugo wyprodukowane po reaktywacji marki (ze złotą i srebrną nakrętką). Nikon na swoich aukcjach wystawił zaś m.in. zdjęcia Pawła Chary, Michała Korty i innych artystów.