0 1 0 0 0 22.12.2011Adobe Systems wybrał agencję interaktywnąAdobe Systems Incorporated podpisał umowę z agencją interaktywną Think Kong.
0 1 0 0 0 22.12.2011Presspublica kończy współpracę z ARBOmediaZarząd Presspublica podjął decyzję o niekontynuowaniu współpracy z ARBOmedia Polska w zakresie obsługi powierzchni reklamowej online.
1 1 0 0 0 22.12.2011Społeczny odbiór Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy (wideo)Animowany obraz wyników badań podsumowujących społeczną percepcję Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy jest już dostępny w Internecie, a 26 grudnia będzie miał premierę w telewizji jako spot reklamujący finał WOŚP.
0 1 0 0 0 22.12.2011Zamożni w święta sięgają po zakupy grupowe – raportJak wynika z danych MultiBanku, jego zamożni użytkownicy częściej niż przeciętni klienci banku kupują na portalach oferujących zakupy grupowe. W grudniu wydadzą na ten cel nawet o 40 proc. więcej niż w pozostałych miesiącach roku.
1 1 0 0 0 22.12.2011Kampania: „Być kochanym za to, jaki naprawdę jesteś” (wideo)Agencje Hypermedia Isobar, Carat, Vizeum i Posterscope oraz Akademia Rozwoju Filantropii w Polsce przygotowały świąteczną akcję zwracającą uwagę na problemy osób zagrożonych wykluczeniem społecznym.
0 3 0 0 0 22.12.2011Co dzieci chciałyby dostać na święta? – raportGrupa Nokaut SA zapytała dzieci w wieku przedszkolnym o ich wymarzone prezenty.
0 1 0 0 0 22.12.2011W Polsce powstaje pierwszy oddział Reprise Media w regionie CEEStruktura powołana w ramach Interpublic Group of Companies zacznie działać od początku 2012 roku. Jest pierwszą tego typu spółką w ramach regionu Europy Centralnej i Wschodniej. Polski oddział zajmie się koordynacją 13 krajów CEE.
0 1 0 0 0 22.12.2011PKO BP rozstrzygnął przetarg na dom mediowyUsługi planowania i zakupu mediów ATL dla PKO BP świadczyć będzie dom mediowy Universal McCann.
0 1 0 0 0 22.12.2011Grupa Allegro wybrała agencję PRGrayling Poland, polski oddział firmy PR, rozpoczyna współpracę z Grupą Allegro przy prowadzeniu kampanii komunikacyjnych serwisów otoDom.pl, otoMoto.pl oraz otoWakacje.pl.
0 1 0 0 0 22.12.2011Zimowa oprawa Finlandii w sklepachW okresie świąteczno-noworocznym Finlandia Vodka prezentowana jest na sklepowych półkach w specjalnej, okolicznościowej oprawie. Motyw przewodni opakowań i ekspozytorów – wyraźnie fiński, a zarazem świąteczny – to renifery.