0 1 0 0 0 2.01.2012Druga odsłona kampanii reklamowej marki Blue DragonAB Foods Polska rozpoczyna drugą odsłonę kampanii reklamowej marki Blue Dragon. Akcja reklamowa objęła telewizję, kina, prasę konsumencką oraz Internet. Kampania ruszyła z początkiem stycznia i jest zaplanowana na pierwszy kwartał 2012 roku.
1 1 0 0 0 2.01.2012Karnawałowa kampania Cyfry+ (wideo)Cyfra+ przedłuża promocję „3x0” i od 1 stycznia rozpoczęła intensywne działania komunikacyjne wspierające tę ofertę.
0 1 0 0 1 2.01.2012Raport: sposoby korzystania z Internetu w telefonie komórkowymPodczas badania zapytano respondentów o częstotliwość korzystania z Internetu w telefonach. Zbadano też, kto najczęściej korzysta z takiej możliwości. Badanie zostało przeprowadzone przez dom mediowy PHD.
1 1 0 0 0 1.01.2012Bieszczady mają swój pierwszy spot telewizyjny (wideo)Od 1 do 7 stycznia 2012 r. m.in. przed „Szkłem kontaktowym”, „Kropką nad i” i innymi znanymi programami TVN24 emitowany będzie 30-sekundowy spot promujący turystyczne i rekreacyjne walory Bieszczad.
2 1 0 0 1 30.12.2011Szymon Majewski w sylwestra tańczy dla PKO BP (wideo)Ostatniego dnia roku PKO BP rozpoczyna nową odsłonę kampanii reklamowej z udziałem Szymona Majewskiego. Tym razem celebryta uosabia cały bank. Tańcząc w dyskotece, ma pokazać go jako największą instytucję finansową na giełdzie, o istotnym wpływie na rozwój polskiej gospodarki.
0 1 0 0 0 30.12.2011Wybrano najlepsze polskie blogi firmowe 2011 r.Blogi ponad stu przedsiębiorstw ocenili studenci Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego w ramach zajęć prowadzonych przez Dominika Kaznowskiego, organizatora konkursu blogów firmowych. Wygrał blog sieci Play.
0 1 0 0 0 30.12.2011Kampania Silesia City Center na 2012 rokSilesia City Center w 2012 r. będzie promować się głównym hasłem „Fascynuje bez granic”, stanowiącym kontynuację kampanii „Nowy wymiar wrażeń” z ubiegłego roku.
0 1 0 0 0 30.12.2011Odpłatny dostęp do serwisów „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”Od nowego roku wszystkie ekskluzywne i eksperckie treści „Rzeczpospolitej" i „Parkietu" w Internecie będą dostępne odpłatnie. Presspublica wprowadzi jednolity system opłat za tego rodzaju treści.
0 2 0 0 0 29.12.2011Pesymistyczna końcówka roku (Ipsos)Święta Bożego Narodzenia nie wpłynęły na poprawę nastrojów Polaków. Mierzony przez Ipsos wskaźnik optymizmu konsumentów, który zdecydowanie pogorszył się w listopadzie, w grudniu również utrzymuje się na niskim poziomie 76 pkt.
0 1 0 0 0 29.12.2011Agora udziałowcem GoldenLineAgora SA została mniejszościowym udziałowcem GoldenLine Sp. z o. o., właściciela portalu społecznościowego GoldenLine.pl. Inwestycja ma wzmocnić pozycję Agory w zakresie serwisów społecznościowych i w kategorii „praca”.