0 1 0 0 0 8.12.2011Sprzedajemy etycznie 2011 – wynikiW zakończonej już pierwszej edycji konkursu „Sprzedajemy etycznie” mogły brać udział wszystkie firmy, którym zależy na kierowaniu się zasadami etyki handlowej. Przedsiębiorstwa, które spełniły wymagane przez organizatorów warunki, zdobyły prawo do posługiwania się godłem Sprzedajemy Etycznie.
0 1 0 0 0 8.12.2011Agencja SF1 zmienia nazwęNowa nazwa agencji SF1 to Nairobia. Rebranding marki trwał trzy lata.
0 1 0 0 0 8.12.2011Reckitt Benckiser kontynuuje współpracę z ZOGReckitt Benckiser Poland SA podjął decyzję o kontynuacji współpracy z ZenithOptimedia Group. Współpraca będzie polegała na rozwijaniu marek z portfolio Reckitt Benckiser.
1 1 0 0 0 8.12.2011Mumio znowu w pociągu (wideo)Kabaret Mumio występuje w kolejnej edycji reklamy Plusa, której akcja rozgrywa się w pociągu.
0 1 0 0 0 8.12.2011Marka Leżajsk wybrała agencjęDecyzją Grupy Żywiec przetarg na obsługę reklamową ATL marki Leżajsk wygrała agencja Opus B.
0 1 0 0 0 8.12.2011Kolejna edycja „Debat PR”Debaty PR to cykl seminariów uniwersyteckich adresowanych zarówno do przedstawicieli środowiska akademickiego, jak i praktyków branży public relations. Stanowią one okazję do dyskusji nad aktualnymi problemami, łączącej dwa punkty widzenia: teoretyczny i praktyczny.
0 1 0 0 0 8.12.2011Vectra powierza San Markos swój BTLFirma Vectra (dostawca rozwiązań telefonicznych) podpisała roczną umowę z agencją San Markos.
0 1 0 0 0 8.12.2011IBM CMO Study: media społecznościowe według polskich dyrektorów marketingu77% polskich respondentów badania IBM przyznaje, że nie czują się wystarczająco przygotowani do radzenia sobie ze wzrostem ilości dostępnych danych, natomiast 72% – ze spadkiem lojalności wobec marki. Co ciekawe, polscy ankietowani jednocześnie wskazują, że rosnąca ilość danych nie ma dużego znaczenia dla ich pracy (tylko 19% badanych wskazało, że jest to czynnik mający duży wpływ na marketing).
0 8 0 0 0 7.12.2011„Preferencje świąteczne Polaków 2011” – raportMimo widma recesji Polacy wydadzą na prezenty świąteczne 9 mld zł – tak wynika z badania ,,Preferencje świąteczne Polaków” (realizator: Gemius na zlecenie MyDeal.pl). Większość z nas wyda tyle samo lub więcej niż w zeszłym roku. Coraz popularniejszym źródłem prezentów stają się serwisy zakupów grupowych.
0 1 0 0 0 7.12.2011Bruk-Bet kontynuuje współpracę ze Sferą PRUmowa została przedłużona po raz trzeci. Trwająca ponad półtora roku współpraca obejmuje działania media relations marki betonu komórkowego Termalica, a także produktów do zabudowy nawierzchni. Sfera PR prowadzi również PR korporacyjny Bruk-Betu.