0 1 0 0 0 2.12.2011Payback wybrał Ogilvy ActionAgencja Ogilvy Action wygrała przetarg na kompleksową obsługę reklamową programu lojalnościowego Payback. Pokonała trzech konkurentów.
2 1 0 0 0 2.12.2011mBank reklamuje eKonto (wideo)Rozpoczyna się kampania promująca ofertę mBanku: rachunek osobisty z mobilnym Internetem w pakiecie. Klienci, którzy wybiorą usługę, będą mieli dostęp do darmowego konta i bezpłatnego Internetu przez cały okres trwania umowy. Stałym klientom bank zaoferuje także tablety z dostępem do Sieci.
1 3 0 0 0 2.12.2011Sprawdź, jakim jesteś kibicem – rusza platforma Sharp FanLabs (wideo)2 grudnia zostanie uruchomiona platforma Sharp FanLabs, umożliwiająca zbieranie danych dotyczących sposobu kibicowania Europejczyków.
2 1 0 0 1 2.12.2011Podsumowanie kampanii „Rozwód? Przemyśl to” (wideo)Prowadzona od lipca tego roku kampania „Rozwód? Przemyśl to” wywołała sporo kontrowersji. Czas na jej podsumowanie.
0 1 0 0 0 2.12.2011Międzynarodowy konkurs „Targi oczami studentów“„Jak wyobrażasz sobie targi za niespełna 10 lat?” – tak brzmi najogólniej ujęty temat konkursowy, którego rozwinięcie w formie eseju może przynieść autorowi 1000 euro. Konkurs organizują: Polska Izba Przemysłu Targowego oraz Centrex – Międzynarodowy Związek Statystyk Targowych. Prace można nadsyłać do 2 maja 2012 roku.
0 1 0 0 0 2.12.2011Nowe narzędzie do ilościowego pomiaru wizerunku markiDom badawczy Maison i Universal McCann przedstawiły Relevant Awareness Measurement – efekt prac nad narzędziem do ilościowego pomiaru wizerunku marki. Opracowana metodologia umożliwia dotarcie do automatycznych, mimowolnych skojarzeń konsumentów z marką, które nie podlegają kontroli ze strony respondentów.
0 2 0 0 0 2.12.2011Ipsos: Zdecydowany spadek optymizmu w listopadzieWraz z nastaniem listopada nastroje konsumenckie Polaków zdecydowanie się pogorszyły. Wskaźnik optymizmu konsumentów (WOK) spadł do poziomu 77 pkt. Zmiana względem ubiegłego miesiąca jest znaczna i przekracza 11 pkt.
0 3 0 0 0 2.12.2011Ruszyła kampania billboardowa Grupy TriadaTriada i Sky Club z końcem listopada rozpoczęły kampanię billboardową promującą katalogi na nadchodzące lato. Na terenie całej Polski zawisło 800 nośników. Kampania potrwa do końca 2011 roku.
0 4 0 0 0 1.12.2011Eurobest – Euro RSCG polskim triumfatoremEurobest jest jednym z czołowych konkursów kreatywnych branży reklamowej i komunikacyjnej w Europie, przyznającym nagrody w 14 kategoriach. Tegoroczna gala finałowa odbyła się 30 listopada w Lizbonie.
0 1 0 0 0 1.12.2011Grupa Publicis przejmuje Ciszewski PR1 grudnia Grupa Publicis ogłosiła przejęcie 100% udziałów spółek Ciszewski. Trzy marki działające w ramach Ciszewskiego – Ciszewski PR, Ciszewski Marketing Sportowy i Ciszewski Financial Communications – zostaną połączone pod brandem MSLGroup, sieci wyspecjalizowanej w komunikacji, public relations oraz eventach, należącej do Grupy Publicis. Warunki transakcji nie zostały ujawnione.