0 1 0 0 0 7.11.2011Kampania Nestlé „Dylematy sklepowej półki”Większość Polaków podczas zakupów produktów spożywczych zwraca uwagę przede wszystkim na cenę, a pomija informacje o składzie i wartościach odżywczych – wynika z badań zainicjowanych przez Nestlé Polska. Oznacza to, że konsumenci nie mają świadomości, jakie składniki odżywcze znajdują się w ich codziennym jadłospisie.
0 2 0 0 0 7.11.2011Wirtualna Polska: „Ciekawsza strona informacji”Wirtualna Polska rozpoczyna akcję promocyjną odświeżonego serwisu wiadomosci.wp.pl. Jest ona przedłużeniem kampanii wizerunkowej portalu. Odnowiona witryna oferuje użytkownikom najświeższe i najważniejsze informacje z Polski i ze świata.
0 1 0 0 0 7.11.2011B2B Forum 2011. Marketing i sprzedaż na rynku przedsiębiorstwW Poznaniu odbyła się konferencja naukowa B2B Forum, zorganizowana przez Uniwersytet Ekonomiczny.
0 1 0 0 0 7.11.2011Złote Orły 201110 listopada 2011 r. upływa termin składania zgłoszeń do tegorocznej edycji ogólnopolskiego konkursu reklamy Złote Orły. Jego finał odbędzie się 12 grudnia.
0 1 0 0 0 7.11.2011Rozstrzygnięcie przetargu na kampanię promującą mlekoPolska Izba Mleka oraz Polska Federacja Hodowców Bydła i Producentów Mleka zakończyły postępowanie konkursowe dotyczące przygotowania i realizacji kampanii informacyjno-promocyjnej na rzecz mleka i wybranych produktów mleczarskich. Najwyżej sklasyfikowana została oferta przedstawiona przez konsorcjum Ecorys oraz M&CC.
0 2 0 0 0 7.11.2011Boks coraz bardziej popularnyZ roku na rok systematycznie rośnie zainteresowanie boksem wśród Polaków. Nadal najpopularniejszymi dyscyplinami sportowymi są: piłka nożna, siatkówka oraz skoki narciarskie. Najbardziej znanym sportowcem pozostaje Adam Małysz, jednak coraz większą popularnością cieszy się Tomasz Adamek, który obecnie jest na drugim miejscu – wynika z badania Sponsoring Monitor przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia.
0 1 0 0 0 7.11.2011Komfort rozdaje dywany7 listopada rozpoczęła się ogólnopolska akcja promocyjna sklepów Komfort pod hasłem „Dywan w prezencie”. Promocja będzie trwała do 31 grudnia br.
0 3 0 0 0 7.11.2011Nowe logo integruje marki związane z NovemMarki związane z firmą Novem będą miały nowy system identyfikacji wizualnej. Zmiana wiąże się z rozszerzeniem działalności spółki o sieć reklamy display Novinet oraz z powołaniem biura sprzedaży usług Novem Performance, Novinet i Mobile o nazwie Novem Group. Wspólny symbol graficzny ma pełnić funkcję scalającą wszystkie marki i ułatwić klientom identyfikację oferty.
1 1 0 0 0 4.11.2011Jesienna odsłona kampanii Oferii (wideo)Oferia.pl, która w lipcu tego roku uruchomiła kampanię z wykorzystaniem humorystycznych wideoporadników „Zlecaj. Wybieraj. Miej to z głowy!”, startuje z nową akcją, mającą na celu budowanie świadomości marki oraz edukację w zakresie zleceń.
0 1 0 0 0 4.11.2011Jowissa wybrała Good One PRAgencja Good One PR od listopada rozpoczęła współpracę ze szwajcarską marką zegarków Jowissa. Głównym zadaniem agencji będzie wsparcie wprowadzenia nowej marki zegarków na polski rynek.