0 1 0 0 0 20.10.2011Być na okładce „Elle” – teraz na FB to prosteOd 13 listopada na Facebooku dostępna jest aplikacja, dzięki której czytelnicy miesięcznika oraz fani mody mogą tworzyć własne projekty okładek „Elle”. Autorzy najlepszych projektów otrzymają nagrody: główną jest roczna prenumerata pisma.
0 1 0 0 0 20.10.2011Zwycięski mural kampanii Levi’saKonkurs murali, inspirowany hasłem kampanii „Go Forth" rozstrzygnięty. Realizacja zwycięskiego projektu rozpoczęła się 13 października. Zwycięzcą jest niezależny ilustrator i animator Aqualoopa, czyli Igor Chołda. Jego praca została wybrana przez amerykańską centralę firmy Levi’s spośród kilkudziesięciu innych projektów nadesłanych na konkurs.
0 2 0 0 0 20.10.2011Plus rozpoczyna testy LTEOd 20 października przez miesiąc w kilkunastu miastach w całej Polsce, w wybranych punktach sprzedaży sieci Plus znajdą się specjalne stanowiska z laptopami, na których każdy będzie mógł sprawdzić działanie usług w technologii LTE. Pierwsze testy zostaną zorganizowane w Warszawie, Łodzi, Toruniu, Poznaniu, Katowicach, Dąbrowie Górniczej, Krakowie, Lublinie i Puławach.
0 1 0 0 0 20.10.2011W jaki sposób dane mogą pomóc w marketingu i CRM?Pomóż nam odpowiedzieć na to pytanie i weź udział w pierwszym badaniu polskich marketerów i menedżerów poświęconym wykorzystaniu danych w biznesie. Efektem będzie raport opracowany wspólnie przez Marketing przy Kawie oraz ekspertów z Centrum Analiz firmy iReward24, realizującej badanie.
0 1 0 0 0 20.10.2011Medialna siła ubezpieczycieliWizerunek i rozpoznawalność firm ubezpieczeniowych szczególnie mocno przekładają się na pozyskiwanie klientów. To branża, w której zaufanie jest pojęciem kluczowym. Pięciu najlepiej radzących sobie w medialnym świecie graczy to PZU, Allianz, Aviva, Generali oraz ING – wynika z badania Top Marka przeprowadzonego po raz czwarty przez Press Service Monitoring Mediów.
1 1 0 0 0 20.10.2011Katarzyna Figura ambasadorką kliniki Hair Lab (wideo)Aktorka Katarzyna Figura została ambasadorką Kliniki Włosów Hair Lab.
0 1 0 0 0 20.10.2011Kampania PR przed premierą „Lalek w ogniu”Komunikacja PR jest główną aktywnością wspierającą pojawienie się na rynku konsumenckim książki „Lalki w ogniu. Opowieści w ogniu”, autorstwa debiutującej reportażystki eseistki i dziennikarki Pauliny Wilk. Strategię tych działań opracowała agencja Go Culture.
0 1 0 0 0 20.10.2011Kampania społeczna walcząca z marnotrawstwem jedzenia„Nie marnuj jedzenia – to sprawa warta Zachodu” – to hasło promujące nową inicjatywę organizacji pożytku publicznego zajmującej się problemem marnotrawstwa żywności. Federacja Polskich Banków Żywności rozpoczęła kampanię, która ma zachęcić Polaków do sprzeciwu wobec marnowania jedzenia.
3 1 0 0 0 20.10.2011Laureaci Promocity 2011 (wideo)19 października w Płocku odbył się III przegląd filmów promujących miasta i regiony – Promocity 2011. Organizatorem wydarzenia była agencja reklamowa Dobra Nasza.
0 1 0 0 0 19.10.2011Kampania Energizer Move & Play obsługiwana przez PRowokacjęAgencja Studio PRowokacja wygrała przetarg na obsługę działań public relations dla firmy Energizer. Zajmie się działaniami PR w ramach kampanii promującej platformę Move & Play z ruchowo-edukacyjnymi grami online dla dzieci.