0 6 0 0 0 16.10.2011Sasha Pivovarowa w nowej odsłonie Beautiful Story marki Reserved w Polsce i w RosjiReserved w trzeciej edycji swojej kampanii „Beautiful Story” konsekwentnie prezentuje historie młodych ludzi, którzy odnieśli światowy sukces w świecie mody. W ramach jesienno-zimowej odsłony kampanii autorami opowieści są Sasha Pivovarova, jedna z najbardziej znanych modelek świata oraz brytyjski top model Jacey Elthalion. Kampania rozpoczęła się we wrześniu i objęła swoim zasięgiem Polskę oraz Rosję.
0 1 0 0 0 16.10.2011Reklamy fast foodów mają większy wpływ na preferencje dzieci niż rodzicePresja ze strony organizacji zdrowotnych i rodzicielskich na ograniczenie skierowanych do dzieci przekazów reklamowych marek fast foodów rośnie od kilku lat. Producenci bronią się, twierdząc, że większy wpływ na preferencje smakowe dzieci mają rodzice. Tymczasem najnowsze badania amerykańskich naukowców z Texas A&M International University zaprzeczają tej tezie.
0 1 0 0 0 14.10.2011Wizyta w Centrum Nauki Kopernik za kupno telewizoraDo 23 października w 220 sklepach sieci Avans trwa promocja sprzedaży marki Samsung, w ramach której klienci, którzy kupią wybrane telewizory Samsung Smart TV, otrzymują zaproszenia do Centrum Nauki Kopernik w Warszawie oraz bony na dojazd.
0 1 0 0 0 14.10.2011Konkurs na projekt stoiska targowegoFirma Elipsa Exhibition Services, Uniwersytet Artystyczny w Poznaniu i portal designerów targowych Exspace.pl ogłosiły „wyEXPOnuj się!” – I konkurs dla designerów, grafików i studentów na projekt stoiska targowego dla Mennicy Polskiej na targi World Money Fair 2012 w Berlinie. Projekty można zgłaszać do 10 listopada.
0 1 0 0 0 14.10.2011By żołnierze mniej paliliMinisterstwo Obrony Narodowej walczy z nałogowym paleniem w wojsku, prowadząc kampanię edukacyjną „Cel pal! Śmiertelna skuteczność gwarantowana”.
0 1 0 0 0 14.10.2011Nagrodzono polskie centra handlowe i ich kampanie12 października w warszawskiej Fabryce Trzciny Polska Rada Centrów Handlowych ogłosiła zwycięzców drugiej edycji eksperckiego programu PRCH Retail Awards 2011 – na najlepsze centrum i sieć handlową oraz kampanie marketingowe.
1 1 0 0 0 14.10.2011KFC proponuje większe frytki (wideo)Spoty telewizyjne emitowane od 22 października będą promować ofertę KFC: nowe, większe frytki oraz akcję, w ramach której w piątki można będzie próbować ich za darmo.
0 1 0 0 0 14.10.2011Nowość w zarządzaniu marketingiem sportowymFirma badawcza SMG/KRC oraz agencje Ciszewski Marketing Sportowy i Ciszewski PR proponują nową usługę w zakresie konsultingu sportu – SportLevel Show Me the Money. Służy ona do efektywnego finansowo planowania działań marketingu sportowego oraz zarządzania nimi, a przeznaczona jest dla firm oraz instytucji sportowych. Dzięki metodologii zorientowanej na wyniki finansowe rozwiązanie to ma ułatwiać planowanie biznesowe i mierzenie efektów działań.
1 1 0 0 0 14.10.2011Juliette Binoche w kampanii wizerunkowej banku (wideo)Crédit Agricole Bank Polska rozpoczyna kampanię reklamową pod hasłem „Prosto i z sensem”, z udziałem aktorki Juliette Binoche. Celem jest zdobycie silnej pozycji w bankowości detalicznej. Strategia komunikacyjna banku zakłada, że poziom rozpoznawalności marki wzrośnie do 70 proc. w ciągu najbliższych trzech lat.
1 1 0 0 0 14.10.2011Przygotowania do Europejskiej Nocy bez Wypadku (wideo)Noc z 15 na 16 października obchodzona jest jako Europejska Noc bez Wypadku. W Polsce wolontariusze Fundacji „Krzyś” namawiać będą kierowców bawiących się w sobotni wieczór w klubach do odpowiedzialnych zachowań, rozdawane też będą ulotki i gadżety kampanii „Piłeś? Nie jedź!”.