0 1 0 0 0 17.10.2011Nominacje do Nagrody im. Andrzeja Woyciechowskiego 2011Znane są już nominacje do Nagrody Radia Zet im. Andrzeja Woyciechowskiego 2011. Zwycięzca oraz dwójka wyróżnionych zostaną ogłoszeni 17 listopada.
1 1 0 0 0 17.10.2011Skarbiec24.pl reklamowany w telewizji (wideo)W drugiej połowie października rozpoczyna się kampania telewizyjna wprowadzającą nową platformę transakcyjną Skarbiec24.pl. Spot telewizyjny ma złamać stereotyp, że na korzyści z inwestycji trzeba długo czekać.
0 1 0 0 0 17.10.2011Konkurs IBM dla partnerów handlowychAgencja Ogilvy Action przygotowała czwartą edycję konkursu dla partnerów handlowych IBM. Konkurs, którego zasady opierają się na idei zmagań piłkarskich, organizowany pod hasłem „Liga IBM”, potrwa do 25 listopada.
0 1 0 0 0 17.10.2011Gosia Baczyńska wspiera LGLG Electronics Polska przygotowało nową odsłonę kampanii public relations z Gosią Baczyńską, która ma promować linię pralek LG Big I. Kampania rozpoczęła się w październiku i zakończy w grudniu.
2 1 0 0 0 17.10.2011Lidl chce dotrzeć do młodego konsumenta (wideo)Dziesiątego października ruszyła nowa kampania reklamowa firmy Lidl, pod hasłem „Najlepsze z Polski. Najlepsze z Europy". Celem jest zwrócenie uwagi na polskie i zagraniczne artykuły znajdujące się w ofercie sieci.
0 1 0 0 0 17.10.2011Agencja About Ad zdobyła nowego klientaAgencja reklamowa About Ad rozpoczęła współpracę ze spółką DNA Program Polska. Przez pięć najbliższych lat agencja będzie prowadziła wszelkie działania wspierające sprzedaż produktu zabezpieczającego mienie przed kradzieżą.
0 1 0 0 0 17.10.2011„Gazeta Wyborcza” i „Polityka” liderami rankingu cytowańWe wrześniu najczęściej cytowanym dziennikiem ogólnopolskim była „Gazeta Wyborcza", która zanotowała 255 cytowań. Na drugim miejscu znalazła się „Rzeczpospolita" (198), na trzecim zaś „Dziennik Gazeta Prawna” (70). Wśród tygodników ogólnopolskich na pierwszym miejscu znalazła się „Polityka" (76). Wśród dzienników regionalnych najczęściej pisano o „Życiu Warszawy (18).
0 1 0 0 0 17.10.2011Intermarché kusi szerokim asortymentem i niską cenąZ badania przeprowadzonego przez firmę Nielsen wynika, że sieć Intermarché utrzymała pozycję lidera wśród sklepów, w których warto robić zakupy. W porównaniu z ubiegłym rokiem liczba respondentów, którzy wymienili na pierwszym miejscu sklepy marki, wzrosła o 7 proc.
3 1 0 0 0 17.10.2011Filmy wirusowe promują polską prezydencję (wideo)„W trakcie prezydencji wszyscy rozmawiają o poważnych sprawach” – to motyw przewodni trzech filmików wyprodukowanych na zlecenie Ministerstwa Spraw Zagranicznych w ramach kampanii promującej polską prezydencję w Internecie. Materiały prezentują konkretne sprawy poruszane podczas prezydencji na forum UE, które wpływają bezpośrednio na nasze życie.
0 6 0 0 0 16.10.2011Sasha Pivovarowa w nowej odsłonie Beautiful Story marki Reserved w Polsce i w RosjiReserved w trzeciej edycji swojej kampanii „Beautiful Story” konsekwentnie prezentuje historie młodych ludzi, którzy odnieśli światowy sukces w świecie mody. W ramach jesienno-zimowej odsłony kampanii autorami opowieści są Sasha Pivovarova, jedna z najbardziej znanych modelek świata oraz brytyjski top model Jacey Elthalion. Kampania rozpoczęła się we wrześniu i objęła swoim zasięgiem Polskę oraz Rosję.