1 1 0 0 0 19.10.2011Świetlna promocja Mazur w centrach polskich miast (wideo)W połowie października rozpoczęły się ambientowe akcje promocyjne prowadzone w ramach kampanii „Mazury Cud Natury”. Zaproszenie do głosowania na Mazury w konkursie New7Wonders prezentowane jest m.in. na budynkach polskich miast.
0 2 0 0 0 19.10.2011Żubr Ciemnozłoty – żubrowy fotel do wygrania, a w sklepach piwo rekomendują pracownicy KPNowy wariant piwa Żubr, Żubr Ciemnozłoty, pojawił się na rynku na początku września jako edycja limitowana. Jego wprowadzeniu towarzyszy konkurs pod hasłem „Usiądź przy Nowym i wygraj!”, który rozpoczął się 11 października i potrwa do 7 listopada. Ponadto w ciągu najbliższych trzech dni 350 pracowników biurowych Kompanii Piwowarskiej będzie osobiście promować markę.
0 3 0 0 0 19.10.2011Nowa kampania supermarketu online Foodini.pl„…a po zakupy idę tak!” – kampania pod takim hasłem rozpoczęła się 16 października. Promowany jest w niej Foodini.pl – supermarket online stworzony specjalnie z myślą o kobietach. Kampania prowadzona jest na nośnikach reklamy zewnętrznej, w prasie, w Internecie oraz na ekranach CityInfo TV w warszawskim metrze. Celem kampanii jest zwiększenie znajomości marki wśród grupy docelowej oraz przedstawienie głównych korzyści dokonywania zakupów online.
1 1 0 0 0 19.10.2011Szalona wiewiórka nagradza za zakręcanie kranu (wideo)W poniedziałek 10 października pasażerowie metra poznali wiewiórkę z Drużyny AAA+. Pojawiła się w jednym z wagonów, wykrzykując: „Kto zakręca kran przy myciu zębów?!”. Starsza pani, w nagrodę za przyznanie się do postawy proekologicznej, otrzymała od wiewiórki 50 zł. Film obrazujący to wydarzenie, zamieszczony w serwisie Youtube, w ciągu tygodnia obejrzało ponad 130 tysięcy internautów.
0 1 0 0 0 19.10.2011PR Forum 2011 – 5 dni do startu25 października w warszawskim hotelu InterContinental rusza 9. edycja PR Forum. Temat tegorocznego kongresu – Reputacja 3.0 został zainspirowany nowymi wyzwaniami, jakim muszą stawić czoła managerowie i dyrektorzy marketingu.
0 1 0 0 0 19.10.2011„Kropka TV” nagrodzona w Nowym Jorku„Kropka TV”, projekt realizowany przez Concept Publishing Polska dla sieci Biedronka (Jeronimo Martins) został uhonorowany nagrodą The Pearl Award w kategorii „strategia”. Nagroda ta przyznawana jest w konkursie organizowanym przez amerykańskie stowarzyszenie Custom Content Council.
0 1 0 0 0 19.10.2011PZKosz ze wsparciem PRPolski Związek Koszykówki rozpoczął współpracę z Bonivest Polska. W ramach zawartej umowy agencja będzie koordynować działania związane z prowadzeniem PR-u korporacyjnego PZKosz, wspierać realizację długoterminowej strategii relacji z mediami oraz wspomagać działania mające na celu promocję koszykówki.
4 1 0 0 0 19.10.2011Wierność obrazu w kampanii telewizorów Viera (wideo)Firma Panasonic Polska rozpoczęła kampanię promującą najnowsze telewizory Viera NeoPlasma. Działania pod hasłem „Viera NeoPlasma – Vierność obrazu” prowadzone są w telewizji, Internecie, kinie 3D, radiostacjach oraz punktach sprzedaży. Kampania potrwa do 23 grudnia.
0 1 0 0 0 19.10.2011Rogale pachną na nośnikach AMSNa kilkudziesięciu przystankach komunikacji miejskiej w Warszawie i Krakowie można poczuć zapach jak w cukierni. W niestandardowej akcji dla Poznania tradycyjne rogale marcińskie promowane są zapachem ciasta unoszącym się wokół plakatu w wiacie przystankowej.
0 1 0 0 0 19.10.2011Konkurs dla organizacji konsumenckichPrezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów ogłasza otwarty konkurs dla organizacji konsumenckich, dotyczący upowszechniania i ochrony praw konsumentów w 2012 roku. Termin składania ofert upływa 14 listopada 2011 roku o godz. 10:00.