0 1 0 0 0 10.10.2011Euronet pomoże szukać zaginionychSieć bankomatów Euronet rozpoczęła współpracę z Fundacją Itaka. W październiku na maszynach Euronetu będą wyświetlane reklamy wizerunkowe Fundacji.
0 1 0 0 0 10.10.2011Komisja Europejska klientem DeepSensePrzedstawicielstwo Komisji Europejskiej w Polsce zostało nowym klientem agencji DeepSense. Pierwszym zadaniem będzie przeprowadzenie w mediach społecznościowych kampanii promującej piątą edycję konkursu organizowanego przez Komisję w Polsce.
0 1 0 0 0 10.10.2011Polacy wypoczywali głównie w krajuOd początku czerwca do końca września 80 proc. polskich internautów zdecydowało się na wypoczynek. Zdecydowana większość z nich wybrała wyjazd w Polsce. Z wakacji za granicą skorzystało nieco ponad 30 proc. respondentów – wynika z badania ARC Rynek i Opinia. Ponad 20 proc. badanych przyznało, że wyjazd wakacyjny w dużym stopniu obciążył ich budżet domowy, a 16 proc. z nich musiało się w tym celu zapożyczyć.
1 1 0 0 0 10.10.2011Liberty Direct zachęca do kupowania polis on-line (wideo)Rozpoczyna się kampania reklamowa ubezpieczeń Liberty Direct. Nowy spot zachęca do zakupu polis przez Internet, co ubezpieczyciel premiuje 5-procentową zniżką.
0 1 0 0 0 10.10.2011Wspólna sprzedaż Active Advertising i Future MediaAgencja ARBOmedia Active Advertising i firma Futura Media rozpoczęły współpracę, skupiającą się na kooperacji działów sprzedaży. Niestandardowe formy reklamy pojawią się w salonach fryzjerskich w całej Polsce.
0 1 0 0 0 10.10.2011PR Professional – profesjonaliści dla profesjonalistówDr Dariusz Tworzydło, Igor Janke, Paweł Biedziak, Maciej Budzich to tylko niektórzy spośród wykładowców nowo otwartych studiów podyplomowych PR Professional. Studia uruchomiła agencja /3PR/ Consulting w partnerstwie ze Społeczną Wyższą Szkołą Przedsiębiorczości i Zarządzania.
0 1 0 0 0 10.10.2011Trwa kampania producenta wafli ryżowych Good FoodOd 12 września trwa promocja konsumencka producenta wafli ryżowych Good Food, pod hasłem „Zmień kategorię wagową”.
0 1 0 0 0 10.10.2011Internet Poland 2011 Conference & ExpoInternet Poland 2011, największe w Polsce wydarzenie w branży interaktywnej, odbędzie się już za niecały miesiąc. W czasie dwóch dni trwania odbędą się trzy wydarzenia: targi branżowe, konferencja Forum IAB oraz gala rozdania nagród Mixx Awards.
0 1 0 0 0 10.10.2011TequilaPolska wygrała przetarg na obsługę marki V33 PolskaTequilaPolska będzie współpracować z marką V33 Polska należącą do koncernu V33 Group, który oferuje produkty do drewna oraz farby. Agencja wygrała przetarg na ogólnopolską kampanię promocyjną, której kulminacja nastąpi w 2012 roku. W przetargu TequilaPolska pokonała dwie inne agencje.
1 1 0 0 1 10.10.2011Kampania reklamowa marki Agata Meble (wideo)Rozpoczęła się kampania polskiej sieci salonów meblowych Agata Meble, wspierająca akcję promocyjną „Gwarancja niskich cen”, która potrwa do 31 października. Kampania obejmuje telewizję (TVN, TVP, At Media), outdoor, radio i Internet.