0 1 0 0 0 30.09.2011Opakowania i reklama napojów Black objęte zakazem sądowymJak podaje Fundacja Dariusza Michalczewskiego „Równe Szanse”, 21 września br. Sąd Okręgowy w Gdańsku IX Wydział Gospodarczy na jej wniosek wydał postanowienie zakazujące spółce FoodCare wykorzystywania na opakowaniach napojów i w ich reklamie takich elementów, jak m.in. głowa tygrysa i oznaczenie „Power is black”. Zasądzone zostało również zajęcie opakowań oraz materiałów reklamowych z tymi oznaczeniami w magazynach spółki FoodCare.
0 1 0 0 0 30.09.2011Netia kupuje Dialog i CrowleyaW ciągu ostatnich 24 godzin Netia zawarła umowy nabycia 100% akcji spółek Telefonia Dialog oraz Crowley Data Poland. Dzięki tym transakcjom Netia ma zwiększyć przychody do poziomu ponad 2 mld zł rocznie.
0 1 0 0 0 30.09.2011Nominacje do MediaTorów 2011Czterdzieści nominacji do MediaTorów – Studenckich Nagród Dziennikarskich ogłosili po raz piąty studenci dziennikarstwa. Czwarty już raz szansę na statuetkę mają Michał Majewski i Paweł Reszka, po raz pierwszy nominowany został fotoreporter. O miano największego ProwokaTORa rywalizować będą m.in. Roman Graczyk i Grzegorz Hajdarowicz.
0 1 0 0 0 30.09.2011Lwy PR rozdane29 sierpnia w Warszawie, na zakończenie konferencji „Wyzwania dla public relations A.D. 2011”, Polskie Stowarzyszenie Public Relations przyznało pierwsze w swojej historii nagrody Lwy PR.
0 1 0 0 0 29.09.2011Jak zagłosują internauci w wyborach parlamentarnych?Czy wizerunek partii politycznych i polityków w Internecie ma wpływ na to, jak internauci zagłosują w nadchodzących wyborach parlamentarnych? Odpowiedzi poszukiwano w badaniu przeprowadzonym na zlecenie firmy AbeoNet. Badanie zrealizowane zostało na ogólnopolskim panelu badawczym Ariadna, prowadzonym przez GG Network w ramach projektu GG Opinion Detector.
0 1 0 0 0 29.09.2011Ipsos: Umiarkowany wzrost optymizmu we wrześniuPo sierpniowym niewielkim pogorszeniu nastrojów konsumenckich wrzesień przyniósł ich umiarkowaną poprawę: Wskaźnik optymizmu konsumentów wzrósł o 1,4 pkt, osiągając poziom 86,4 pkt. Wzrost ten może nieco zaskakiwać w obliczu medialnych doniesień o nadchodzącym ponownie kryzysie, tym bardziej że głównym motorem wzrostu są trochę lepsze oceny kondycji gospodarczej naszego kraju. Polacy najwyraźniej nie ulegają panice.
1 1 0 0 0 29.09.2011UPS zachęca do pokochania logistyki (wideo)26 września rozpoczęła się w Polsce kampania reklamowa firmy kurierskiej UPS, bazująca na motywie „We love logistics”. To najnowsza odsłona kampanii globalnej, przygotowanej przez firmę Ogilvy&Mather Worldwide, która miała premierę w ubiegłym roku w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Chinach i Meksyku.
0 1 0 0 0 29.09.2011Naczelna Izba Pielęgniarek i Położnych ma agencję PROd września, po rozstrzygniętym przetargu, doradcą i realizatorem działań z zakresu PR i komunikacji korporacyjnej Naczelnej Izby Pielęgniarek i Położnych jest agencja Vision Group. Zawarta umowa obowiązuje do końca roku, z możliwością przedłużenia.
0 1 0 0 0 29.09.2011Polski singiel – kim jest i jakie ma problemy?Od 26 września do 2 października, równolegle z Międzynarodowym Tygodniem Singla, trwa akcja społeczna „Pokolenie singli”, organizowana przez serwis randkowy Sympatia.pl. Poprzedziło ją badanie zrealizowane na zlecenie serwisu przez TNS Pentor. Jego celem było lepsze poznanie Polaków-singli, a także wzbudzenie szerszego zainteresowania tą grupą i jej problemami. Według danych GUS w Polsce pojedynkę żyje ponad 5 milionów osób.
0 1 0 0 0 29.09.2011Karty podarunkowe coraz popularniejsze w Polsce27 września br. odbyła się konferencja „Karty podarunkowe w Polsce i na świecie”, zorganizowana przez Polskie Stowarzyszenie Emitentów Kart Podarunkowych. Podczas wydarzenia ogłoszono wyniki konkursu na Złotą Kartę Podarunkową, zaprezentowano także wyniki badań PBS na temat popularności kart podarunkowych wśród Polaków.