0 1 0 0 0 30.08.2011Wakacje przed telewizoremWedług badań TNS OBOP w tegoroczne wakacje (w okresie od 1 lipca do 29 sierpnia) statystyczny Polak spędził przed telewizorem średnio 3 godziny i 5 minut. To o dwie minuty więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku.
0 1 0 0 0 30.08.2011Kreacje BTL dla Plusa stworzy PompidouW wyniku rozstrzygniętego przetargu rozpoczęła się współpraca pomiędzy firmą Polkomtel SA a agencją kreatywną Pompidou, która zajmie się obsługą kreatywną i produkcyjną komunikacji BTL dotyczącej marki Plus. Agencja odpowiedzialna będzie za kampanie wizerunkowe i taktyczne.
0 1 0 0 0 30.08.2011Polycom wybrał agencję PRPolycom, znana firma branży zintegrowanej komunikacji, powierzył obsługę public relations agencji ITBC Communication. Agencja została wybrana w ramach przetargu i jest odpowiedzialna za PR produktowy, korporacyjny oraz wsparcie marki w realizacji bieżących działań komunikacyjnych.
1 1 0 0 0 30.08.2011Ciąg dalszy kampanii przeciwko rozwodom (wideo)W lipcu i sierpniu w stacjach telewizyjnych i na ekranach sieci 3Space emitowany jest spot „Bajka” z kontrowersyjnej kampanii Fundacji Mamy i Taty „Rozwód? Przemyśl to!”. Prowadzona jest również kampania radiowa, prasowa, a od października do grudnia br. trwać będą działania outdoorowe.
0 1 0 0 0 30.08.2011W lipcu medialnie królowała Wisła KrakówJak wynika z badania agencji informacyjnej Press-Service Monitoring Mediów, udział w eliminacjach Ligi Mistrzów zapewnił bardzo duże zainteresowanie Białej Gwieździe. W lipcu dominowały w mediach kluby biorące udział w rozgrywkach europejskich, a więc także Śląsk Wrocław i Legia Warszawa. Wisła znalazła się na czele zestawienia najbardziej medialnych klubów piłkarskich po raz pierwszy od czternastu miesięcy.
0 1 0 0 0 30.08.2011Nowa sieć reklamy mobilnejW Gliwicach rozpoczęła działalność sieć reklamy mobilnej MobileAD. W jej ofercie znajduje się reklama SMS oraz MMS, reklama w mobilnym Internecie oraz w aplikacjach.
0 1 0 0 0 30.08.2011Comarch w gronie złotych sponsorów Loyalty World 2011Firma Comarch jest jednym ze złotych sponsorów Loyalty World 2011 Conference, która będzie odbywać się od 14 do 17 listopada br. w Londynie. To jedna z najważniejszych na świecie konferencji poświęconych tematyce lojalności klienta.
0 1 0 0 0 30.08.2011Strategia Katowic powstanie w KatowicachKonsorcjum trzech katowickich firm: Business Consulting, Imago PR oraz Media Partner W. Czyżewski, M. Lorenc zwyciężyło w przetargu na przygotowanie strategii promocji Katowic i opracowanie programu promocji inwestycyjnej miasta.
0 1 0 0 3 29.08.2011Reklamy z Szymonem Majewskim wciąż dobrze ocenianeKampania reklamowa PKO Banku Polskiego z Szymonem Majewskim nadal zbiera dobre oceny wśród konsumentów. Jak wynika z badań PKO Banku Polskiego, prawdziwym hitem okazał się spot „Wulkan”, w którym Szymon Majewski wciela się w rolę bankomatu.
0 1 0 0 0 29.08.2011Wakacyjny flirt z UnimilemW sierpniu rozpoczęła się internetowa promocja „Wakacyjny flirt” marki Unimil Skyn. To zabawa pozwalająca na poflirtowanie online z wybraną postacią oraz wygranie atrakcyjnych nagród. Akcja rozpoczęła się 20 sierpnia i będzie trwała do 30 września.