0 1 0 0 0 18.08.2011IV edycja Retail Marketing AwardsW rozpoczętym po raz czwarty konkursie Retail Marketing Awards na najlepszy sklep w branży mody mogą brać udział sklepy typowo odzieżowe, jak również specjalistyczne salony oferujące bieliznę, biżuterię, obuwie czy galanterię. Konkurs skierowany jest do sieci handlowych, a także pojedynczych, niezależnych sklepów.
0 1 0 0 0 18.08.2011Frugo sponsorem tytularnym Biegu Papieskiego20 sierpnia w Wadowicach wystartuje pierwszy Bieg Śladami Jana Pawła II. Sponsorem imprezy organizowanej w ramach programu „Kraków biega, Kraków spaceruje” jest marka Frugo.
0 1 0 0 0 18.08.2011Raport FreshMail „Technologia CSS w aplikacjach pocztowych 2011”Zespół specjalistów z firmy FreshMail po raz trzeci przeprowadził badania nad technologią CSS w aplikacjach pocztowych. Efektem badań jest raport, który może pomóc koderom i osobom związanym z e-mail marketingiem uniknąć podstawowych błędów popełnianych podczas przygotowywania e-mailingów i zapobiec efektowi tzw. rozsypanego szablonu.
1 1 0 0 0 18.08.2011„Narkotyki? Na co mi to!” – letnia akcja z nową twarząZwyciężczynią konkursu na nową twarz kampanii społecznej „Narkotyki? Na co mi to!” została szesnastoletnia Martyna z Tomaszowa Mazowieckiego. Od sierpnia plakaty z jej wizerunkiem i hasłem akcji eksponowane są w Zakopanem, Ustce i Mikołajkach.
0 2 0 0 0 18.08.2011Kompania Piwowarska zniechęca do picia alkoholu w ciążyKP wprowadziła od czerwca specjalne oznaczenia na swoje materiały reklamowe – „W ciąży nie piję alkoholu”. Znaczek ten zastąpi obecnie używany znak „Żyj odpowiedzialnie” na materiałach w punktach sprzedaży, w prasie i w Internecie.
0 10 0 0 0 17.08.2011Ile wart jest szum wokół udziału Wojewódzkiego w kampanii PlayAgencja informacyjna Press-Service przeanalizowała doniesienia z prasy i Internetu na temat współpracy Kuby Wojewódzkiego z operatorem sieci Play w okresie od 22 lipca do 10 sierpnia 2011 roku. Łączną wartość ekwiwalentu reklamowego publikacji oszacowano na 170 tys. zł. Średnia wartość jednej publikacji w prasie to 15 tys. zł, w Internecie – 600 zł.
0 2 0 0 0 17.08.2011Sasha Pivovarowa i Jacey Elthalion w jesiennej kampanii ReservedJesienno-zimowa kampania Beautiful Story marki Reserved to portrety Sashy Pivovarowej, rosyjskiej top modelki i Brytyjczyka Jaceya Elthaliona, postaci znanych z największych pokazów i światowych kampanii reklamowych. Sesja fotograficzna odbyła się w Paryżu, a kulisy kampanii fotografowała Agata Pospieszyńska.
1 1 0 0 0 17.08.2011„Kalejdoskop” Xawerego Żuławskiego z nagrodą w Los Angeles (wideo)Film promujący Poznań zdobył nagrodę Silver Screen w kategorii filmów turystycznych w konkursie The US International Film and Video Festival w Los Angeles. To już trzecia nagroda w tym roku dla filmu wykorzystywanego do promocji miasta w zagranicznych stacjach telewizyjnych.
0 1 0 0 0 17.08.2011Ruszają reklamy China Expo PolandRozpoczyna się kampania outdoorowa i telewizyjna pierwszych targów China Expo Poland, które odbędą się w dniach 8–10 września w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56C w Warszawie. Na ulicach Warszawy 16 sierpnia pojawiły się billboardy i autobusy reklamujące China Expo Poland, a w TVN CNBC od 23 sierpnia będzie można zobaczyć spoty reklamowe zachęcające polskich przedsiębiorców do odwiedzenia targów.
0 1 0 0 0 17.08.2011Acxiom: profil rodzin z dziećmi w wieku szkolnymCzęściej korzystają z Naszej Klasy, z listą zakupów przed rozpoczęciem roku szkolnego wędrują do hipermarketów, przedkładają rodzinę ponad karierę zawodową bawiąc się z dziećmi na świeżym powietrzu. To obraz rodzin z dziećmi wyłaniający się z danych Acxiom Polska.