0 1 0 0 0 27.07.2011MEC największą agencją mediową pod względem obrotów w 2010 rokuFrancuski audytor rynku domów mediowych RECMA uznał MEC za największą agencję mediową pod względem obrotów za rok 2010.
0 1 0 0 0 27.07.2011Euro RSCG Marketing House rozpoczyna współpracę z Asbis PLAgencja Euro RSCG Marketing House wygrała przetarg dla Asbis PL na organizację i obsługę programu motywacyjnego skierowanego do klientów na rynku B2B.
0 1 0 0 0 27.07.2011Współpraca ARBOmedia i 5.10.15.Agencja ARBOmedia wygrała tegoroczny przetarg na obsługę reklamową sieci sklepów 5.10.15., która obejmuje ponad 160 lokalizacji rozmieszczonych w miastach całego kraju. Współpracę zaplanowano do końca 2011 r.
1 1 0 0 0 27.07.2011Wirusowa Mazda (wideo)„Mazda – Nawet gdy nie patrzysz” to film viralowy wyprodukowany przez polski oddział Mazdy. Film pokazuje co dzieje się z samochodem, gdy jego właściciela nie ma w pobliżu. Za projekt odpowiedzialna była grupa komunikacyjna United Minds Republic.
0 1 0 0 0 27.07.2011Planet PR kończy marsjański projektAgencja Planet PR zakończyła projekt „Polska na Marsa” realizowany dla stowarzyszenia Mars Society Polska. Zadaniem agencji było zwrócenie uwagi opinii publicznej na potencjał polskiej młodej myśli technologicznej i możliwości wykorzystania jej w branży kosmicznej.
0 1 0 0 0 27.07.2011Nowe serwisy i wzrost zasięgu w IDMnetW lipcu IDMnet rozpoczął współpracę na wyłączność z serwisami firmy Markfan (Bezobcasow.pl, Consoleo.pl i inne), obsługiwanymi wcześniej przez ARBOnetwork. Witryny wzmocnią m.in. kobiecą sieć reklamową 4clover, sieć AdAction Network oraz kategorie Rozrywka i Nowe technologie IDMnet. Nowe serwisy powiększą zasięg sieci, która w maju odnotowała wzrost o ponad milion realnych użytkowników.
0 1 0 0 0 27.07.2011„Wiem, co wybieram” – nowa odsłona kampaniiKampania edukacyjno-informacyjna programu znakowania produktów żywnościowych „Wiem, co wybieram” jest obecna w lipcu i sierpniu w 11 największych aglomeracjach Polski na 600 nośnikach typu citylight firmy Clear Channel. Wykorzystywany w kampanii plakat eksponuje logo programu „Wiem, co wybieram” i tłumaczy konsumentom znaczenie logotypu w codziennych wyborach produktów spożywczych przy półce sklepowej.
0 1 0 0 0 27.07.2011C&A z ZenithOptimediaZenithOptimedia Group przejmuje budżet C&A w Europie Środkowo-Wschodniej od 2012 roku. Wśród krajów, w których ZenithOptimedia będzie obsługiwał C&A znajdują się: Austria, Polska, Czechy, Słowacja, Węgry, Chorwacja, Słowenia i Rumunia.
0 2 0 0 0 26.07.2011Czyste fakty i letnia podróż Wyborowej„Co sekundę ktoś na świecie kupuje Wyborową“, „Wyborowa na festiwalu w Cannes, na imprezie w Twoim domu“, „Wyborowa: Londyn 15£, Berlin 12€, Sydney 36$“ – to hasła rozpoczętej w lipcu kampanii wizerunkowej „Wyborowa. Czyste fakty”.
0 1 0 0 0 26.07.2011Poznań rozpoczyna współpracę z wielkimi markamiPoznań jako pierwszy w Polsce tworzy platformę trwałej współpracy promocyjnej i marketingowej pomiędzy miastem a partnerami komercyjnymi. W konsorcjum marki Poznań znajdą się znane i prestiżowe polskie marki, stanowiące jednocześnie biznesową wizytówkę Poznania. Członkowie konsorcjum będą wspólnie z miastem prowadzić działania marketingowe promujące każdą ze stron. Działania konsorcjum zainicjuje ogólnopolska kampania promocyjna, planowana na jesień br.