0 1 0 0 0 2.08.2011Projekt Invest in Pomerania zyska identyfikację wizualnąInvest in Pomerania, projekt koordynowany przez Agencję Rozwoju Pomorza SA, ma na celu efektywniejsze przyciąganie nowych inwestycji na Pomorze oraz pełniejsze wsparcie informacyjne i organizacyjne inwestorów już funkcjonujących w tym regionie. Kompleksową identyfikację wizualną projektu opracuje agencja kreatywna BE7.
1 1 0 0 0 2.08.2011Body Shop chce zatrzymać spadek sprzedaży (wideo)Po spadku sprzedaży produktów kosmetycznych marki Body Shop w czwartym kwartale 2010 r., jej właściciel – koncern L’Oreal – planuje odświeżenie tego znanego z zaangażowania społecznego brandu. Elementem kampanii będzie m.in. wprowadzenie globalnego programu lojalnościowego.
0 1 0 0 0 2.08.2011F&F przed pierwszym dzwonkiemRozpoczyna się kampania należącej do sieci Tesco marki odzieżowej F&F. Tym razem w związku z akcją handlową „Powrót do szkoły” wspierany będzie nowy subbrand F&F – F&F Kids oraz linia Basic Kids.
0 2 0 0 0 2.08.2011Najnowsze wyniki NetTrackŚrednio w ciągu pierwszego półrocza tego roku z Internetu korzystało ponad 55% Polaków (52,4% w roku 2010). W stosunku do całego 2010 r. duży wzrost odwiedzania zarejestrował Facebook, z 18,3% w 2010 r. do 34,1% w pierwszym półroczu br.
0 1 0 0 0 2.08.2011Reklama okularów Ray Ban po raz pierwszy w polskich kinachNa ekranach 27 kin Cinema City w największych miastach w Polsce przed seansami wyświetlane są spoty reklamujące okulary marki Ray Ban. Jest to pierwsza w Polsce kampania tej marki w formacie kinowym.
0 1 0 0 0 2.08.2011UOKiK nakłada kary na One-2-One, Wedla i AflofarmPrezes UOKiK zakwestionowała praktyki spółek: One-2-One, organizatora konkursu telewizyjnego, E. Wedel, organizatora loterii promocyjnej ptasiego mleczka oraz Aflofarm Fabryka Leków, producenta m.in. suplementów diety NeoMag, jako mogące wprowadzać konsumentów w błąd.
0 1 0 0 0 2.08.2011PR „Simsów” w rękach Telma Group CommunicationsTelma Group Communications rozszerza współpracę z firmą Electronic Arts Polska. Od sierpnia zajmuje się działaniami PR marki The Sims.
3 1 0 0 0 2.08.2011Kampania „Nie łykaj jak pelikan” zachęca do uważnego czytania umów (wideo)Akcja „Nie łykaj jak pelikan” jest skierowana do konsumentów podpisujących dokumenty o zobowiązaniach finansowych. Pelikan przestrzega nieostrożnych i nieczytających zapisów umów przed błędem, którego skutki mogą trwać jeszcze długie lata. W ramach akcji zostało udostępnione „Pogotowie Pelikana“, gdzie każdy może zgłosić się z nurtującym go pytaniem lub skorzystać z porad zawartych na stronie internetowej.
0 1 0 0 0 2.08.2011Internauci o swoich wakacjachTegoroczne lato nie rozpieszcza pogodą, ale mimo wszystko wyjeżdżamy na urlopy. Firma badawcza Acxiom przyjrzała się profilom 3262 internautów, którzy podzielili się informacjami o tym, jak spędzają wakacje. Co trzecia osoba, która wypełniła ankietę w programie „Offersclick”, odpowiedziała, że w ciągu ostatnich trzech lat co najmniej jeden jej wyjazd wakacyjny był wyjazdem za granicę.
1 1 0 0 0 1.08.2011Powstanie Warszawskie w telefonie (wideo)Agencja Adv.pl wdrożyła na rzecz Muzeum Powstania Warszawskiego warstwę w aplikacji „Warszawa ‘44”. Umożliwia ona użytkownikom smartfonów zobaczenie na mapie stolicy ponad 70 punktów, które związane są z Powstaniem Warszawskim.