0 1 0 0 0 20.07.2011NetAffiliation wprowadza ofertę na telefony komórkowePlatforma afiliacyjna NetAffiliation stworzyła ofertę Mobile na urządzenia przenośne. W ramach usługi firma dostarcza specjalne formaty banerów dopasowane do strony docelowej urządzeń mobilnych, integruje kod trackingowy na stronie reklamodawcy i umożliwia stworzenie bezpiecznego sposobu pozyskiwania i deduplikacji danych.
0 1 0 0 0 20.07.2011Jak nie umieszczać billboardów reklamowychReklamy produktów drogich i luksusowych należy umieszczać w sąsiedztwie reklam produktów niepodobnych. Skuteczność kampanii outdoorowej jest uzależniona od sposobu umieszczenia billboardów w przestrzeni miejskiej – wynika z badań przeprowadzonych w Instytucie Psychologii Ekonomicznej Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej.
0 1 0 0 0 20.07.2011Nowe logo dla wszystkich marek Grupy PracujOd 20 lipca Grupa Pracuj wprowadza nowy system identyfikacji wizualnej. Znak firmowy nawiązuje teraz do logo serwisu Pracuj.pl. Odświeżone zostały też loga marek eRecruiter oraz Jobs4.pl, a nieco wcześniej Profeo.pl, a także samego Pracuj.pl.
0 1 0 0 0 20.07.2011Jak zostać twarzą kampanii antynarkotykowej19 lipca wystartował ogólnopolski konkurs dla młodzieży, w ramach którego należy zaprezentować swoją pasję lub niebanalny sposób na spędzanie czasu wolnego. Projekt jest jednym z działań kampanii społecznej – „Narkotyki? Na co mi to”. Zwycięzca konkursu zostanie twarzą akcji i pojawi się na promujących ją plakatach w popularnych miastach wypoczynkowych w Polsce.
0 1 0 0 20 20.07.2011Presspublica uruchomiła aplikację RP.pl na iPhone’aAplikacja prezentuje treści publikowane w portalu rp.pl prezentowane w przejrzystych kategoriach. Umożliwia zapamiętanie ulubionych wiadomości. Zakładka "reporter.rp" zachęca użytkowników do interakcji i współtworzenia serwisu.
0 2 0 0 2 19.07.201110 najważniejszych godzin na FacebookuFani polskich stron na Facebooku najbardziej „lubią” posty o dziesiątej rano. Najczęściej komentują jednak dopiero 10 godzin później. Co na to moderatorzy?
0 1 0 0 0 19.07.2011Z psem do letniego kina14 lipca pokazem filmu „Kac Vegas” na krakowskich Błoniach rozpoczęła się akcja Kino Letnie RMF FM. Bezpłatne projekcje filmów będą odbywały się w każdy czwartek do końca sierpnia w kolejnych miastach. Start zawsze o godz. 20:30. Najbliższy seans – 21 lipca na warszawskim Polu Mokotowskim. Mile widziani są właściciele psów wraz ze swymi pupilami. Partnerem akcji została firma Nestlé Purina PetCare, producent karmy Friskies.
0 1 0 0 0 19.07.2011Wakacyjne roadshow marki Ford FocusOd 8 lipca br. w wybranych miastach i miejscowościach nadmorskich gości Ford Focus Roadshow. Na tegorocznej mapie znalazły się Gdańsk, Jastarnia, Sopot, Jurata, Krynica Morska, Władysławowo, Łeba, Ustka, Mielno, Kołobrzeg, Międzyzdroje i Świnoujście. Ford Focus Roadshow to spotkania z dealerami Ford Polska oraz prezentacje interaktywne w multimedialnej przyczepie, przybliżające uczestnikom nowoczesne technologie związane z tą marką.
0 1 0 0 4 19.07.2011Nokia zapowiada globalną kampanię repozycjonującą markęNokia zapowiedziała na październik br. globalną zintegrowaną kampanię marketingową o wartości 80 mln funtów (około 360 mln zł). Fiński koncern, który od niedawna ściśle współpracuje z Microsoftem, traci pozycję na rynku telefonów na rzecz rosnących w siłę konkurentów, m.in. Apple’a. Repozycjonując markę, chce zatrzymać ten proces.
0 1 0 0 0 19.07.2011Personal PR dla Klastra Branż Kreatywnych Metropolii GdańskiejAgencja Personal PR przygotuje strategię marketingową dla Klastra Branż Kreatywnych Metropolii Gdańskiej, który powstaje w ramach projektu Creative Cities. Celem strategii będzie konsekwentna integracja społeczności sektora branż kreatywnych metropolii gdańskiej, a także rozwój współpracy pomiędzy członkami grupy docelowej.