0 1 0 0 0 13.07.2011Bluerank promuje Polską Prezydencję dla Instytutu Adama MickiewiczaAgencja Bluerank i Instytut Adama Mickiewicza rozpoczęły współpracę w zakresie SEM dla portalu culture.pl oraz jego specjalnej sekcji tematycznej, przygotowanej w związku z Polską Prezydencją w Radzie Unii Europejskiej.
1 1 0 0 0 13.07.2011Trójwymiarowe spoty Paradyża w multipleksach (wideo)Trójwymiarowa aplikacja prezentująca najnowszą kolekcję płytek „My Way by Paradyż” emitowana jest na ekranach kin Cinema City oraz Multikina. W przygotowanym przez i3D spocie reklamowym wykorzystana została animacja 3D z efektem stereoskopii.
0 1 0 0 0 13.07.2011Serwisy internetowe szybciej się ładująNajwiększy w Polsce serwis aukcyjny Allegro.pl potrzebuje zaledwie pół sekundy, by wyświetlić się na ekranie. Najbardziej popularny na świecie portal społecznościowy Facebook.com wyświetla się natomiast w czasie 0,7 s. Jego polski odpowiednik, portal Nk.pl, wciąż potrzebuje dwa razy więcej czasu. Agencja Hostersi przygotowała raport na temat szybkości ładowania najpopularniejszych stron w Polsce.
0 2 0 0 0 13.07.2011Bartek Kędzierski wyreżyseruje animowany serial historycznyXantus – studio 3D należące do Grupy ADV – realizuje własny serial historyczny dla młodzieży „Kreskostoria”. Reżyserem animacji jest Bartek Kędzierski, autor kultowego formatu „Włatcy Móch”, a o dziejach Polski opowiadać będzie Marek Kondrat. Na przełomie września i października 2011 roku pierwszy odcinek serialu będzie można zobaczyć w kinach 5D Extreme, a następnie emitowany będzie w telewizji. Studio dostało dotację PiSF na tę realizację
0 1 0 0 0 13.07.2011Nowa wersja systemu FreshMailFirma FreshMail wprowadziła nowe funkcjonalności w swoim systemie e-mailingowym.
1 1 0 0 0 13.07.2011Rusza kampania plastrów Nexcare 360° od 3M (wideo)„Nexcare aktywnie goi” – pod tym hasłem wystartowała kampania reklamowa 3M Poland promująca plastry opatrunkowe Nexcare 360°. Najnowszy spot reklamowy 3M podkreśla zalety 360-stopniowej ochrony plastrów Nexcare. Dzięki ich kształtom i elastycznemu materiałowi, z którego zostały wykonane, są szczególnie przydatne osobom lubiącym czynny wypoczynek narażonym na wszelkiego rodzaju rany.
0 1 0 0 0 13.07.2011San Markos dla marki TermisilSan Markos zrealizuje kampanię wizerunkową dla marki Termisil. Marka Termisil (szkło żaroodporne) jest znana w 40 krajach, między innymi w Japonii, Stanach Zjednoczonych, Francji i Rosji. Producent dąży do uzyskania pozycji światowego lidera w produkcji szkła żaroodpornego.
1 2 0 0 0 13.07.2011Nowa kampania Krajowego Centrum ds. AIDS (wideo)Krajowe Centrum ds. AIDS rozpoczęło kampanię promującą testowanie w kierunku HIV. Działania prowadzone w tym oraz kolejnym roku stanowią kontynuację i wzmocnienie kampanii realizowanej w 2010 i 2011 roku – „Wiedza ratuje życie".
0 1 0 0 0 13.07.2011Produkt placement z nadgryzionym jabłkiemPowstała firma oferująca product placement w grach i aplikacjach mobilnych na urządzenia Apple
0 1 0 0 0 13.07.2011NK z nowymi produktami reklamowymi i nowym cennikiemNasza Klasa opublikowała nowy cennik usług marketingowych, który zacznie obowiązywać od 1 września. Wprowadzone zmiany dotyczą przede wszystkim nowej oferty produktowej.