0 1 0 0 0 12.07.2011Wzrost globalnych wydatków reklamowychGlobalne wydatki na reklamę w pierwszym kwartale tego roku zwiększyły się o 8,8 proc. To efekt wzrostu nakładów na reklamę telewizyjną i boomu inwestycyjnego na rynkach Azji i Ameryki Południowej. Na każde 10 dolarów wydanych na świecie na reklamę, aż 6,5 przeznaczone jest na spoty telewizyjne.
0 1 0 0 0 12.07.2011Rekordowe Złote Spinacze 2011Do tegorocznej edycji Złotych Spinaczy wpłynęło 178 zgłoszeń – to nowy rekord konkursu na najlepsze kampanie PR w Polsce. Projekty będą rywalizować w 19 kategoriach, w tym 16 głównych i 3 specjalnych.
0 1 0 0 0 12.07.2011Polski abonent niechętnie zmienia operatoraCzy Polak jest wiernym abonentem? Okazuje się, że raczej tak. Tylko 12 proc. polskich użytkowników telefonii komórkowej zmieniło operatora w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy – wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia.
0 1 0 0 0 12.07.2011Lubimy pracować, ale u najlepszychŚrednio tylko połowa pracujących Polaków lubi swoje codzienne zadania. Z przyjemnością zawodowe obowiązki wykonuje natomiast prawie ¾ pracowników zatrudnionych przez firmy, które mogą poszczycić się mianem najlepszego pracodawcy – wynika z badania międzynarodowej firmy doradczej i outsourcingowej Aon Hewitt.
0 1 0 0 0 12.07.2011Małaszyński, Dorociński, Trzepiecińska i inni na starcie I Biegu Filmowego17 lipca wystartuje I Bieg Filmowy w Wałczu. Zawodnikami będą m.in.: Małgorzata Ostrowska-Królikowska wraz z mężem Pawłem Królikowskim, Paweł Małaszyński, Marcin Dorociński, Agnieszka Sitek, Joanna Trzepiecińska oraz mistrzowie sportu – Artur Partyka, Sebastian Chmara i Andrzej Supron. Wydarzenie będzie komentował Marcin Rosłoń – dziennikarz sportowy Canal+. Sponsorem wydarzenia jest marka Adidas.
2 1 0 0 0 12.07.2011Nocny warszawski peleton w filmie reklamowym (wideo)Firma telekomunikacyjna HTC stworzyła film przedstawiający nocny przejazd profesjonalnego zespołu kolarzy i fascynatów roweru po Warszawie. Nagranie, które ma być częścią dużej kampanii wirusowej, przygotowano dla uczczenia wyścigu Tour de France, a także by zachęcić ludzi do jazdy na rowerze i poznawania na nowo własnej okolicy. To jednocześnie inicjatywa podjęta z myślą o zwiększeniu zaangażowania klientów w markę HTC.
0 1 0 0 0 12.07.2011Grupa PZU wybierze dwie agencje reklamoweGrupa PZU rozpoczęła pierwszy etap postępowania przetargowego, którego celem jest wybór dwóch agencji: strategiczno-kreatywnej i kreatywnej, które będą pracowały nad odświeżeniem wizerunku marki.
0 1 0 0 0 12.07.2011Z pomocą rodzicom i opiekunom w podróżyOd dziś w pociągach Kolei Mazowieckich umieszczane są naklejki zachęcające pasażerów do okazywania życzliwości i pomocy osobom podróżującym z małymi dziećmi. Na nalepkach znalazły się dwa hasła: „Pomóż mi i mojej mamie” oraz „KM – Kochaj Mniejszych – bądź życzliwy”, które zostały wybrane w konkursie przeprowadzonym w ramach kampanii „Pamiętaj o Mamach”.
0 1 0 0 0 12.07.2011Gra dla najmłodszych w Muzeum Powstania WarszawskiegoMuzeum Powstania Warszawskiego jest współorganizatorem gry „Raz, dwa, trzy – warszawiakiem jesteś Ty!”. W lipcu i sierpniu najmłodsi mogą rozwiązywać zadania przygotowane przez siedem warszawskich muzeów, zdobywać punkty i nagrody. Konkurs jest szansą na to, by lepiej poznać historię stolicy, dobrze się przy tym bawiąc. Pomoże w tym specjalnie przygotowana trasa „Od wolności do wolności – Warszawa 1918 – 1989”.
1 1 0 0 0 12.07.2011Aktywność pomaga żyć z cukrzycąNa ulicach miast w całej Polsce pojawiły się plakaty zachęcające osoby z cukrzycą do prowadzenia aktywnego trybu życia, realizowania swoich pasji i marzeń. Autorem projektu jest diabetyk, laureat tegorocznej edycji konkursu Accu-Chek „Mam pasję! Cukier mi nie podskoczy!”. Celem inicjatywy jest promowanie zdrowego trybu życia oraz wymiana doświadczeń pomiędzy osobami z cukrzycą.