0 1 0 0 0 28.06.2011Dwie agencje w drugim etapie przetargu Grupy ŻywiecW przetargu Grupy Żywiec na obsługę ATL dla marki Żywiec do dalszego etapu przeszły Agencje PZL i G2. Obecnie agencje otrzymały debrief i dopracowują koncepcje zaprezentowane w pierwszym etapie.
0 1 0 0 0 28.06.2011Converse na Heineken Open’er FestivalMarka Converse, która od lat wiąże swoją działalność z muzyką, została partnerem Heineken Open’er Festival. Na gdyńskim lotnisku Kosakowo marka przygotuje specjalną strefę dla fanów muzyki. Wszystko pod hasłem „The right to…” (Prawo do...).
0 1 0 0 0 28.06.2011Planet PR w GlobalCom PR-NetworkW czerwcu agencja Planet PR dołączyła do międzynarodowej sieci niezależnych agencji PR i marketingowych GlobalCom PR-Network, stając się jej oficjalnym partnerem w Polsce.
0 1 0 0 0 28.06.2011Perfumy reklamowane na kioskachDo 31 lipca potrwa kampania perfum St. Dupont wykorzystująca nośniki typu citylight w centrum Warszawy.
1 1 0 0 0 28.06.2011Rusza letnia kampania soków Hortex (wideo)Ruszyła nowa edycja reklamy Hortex w koncertowej aranżacji. Spoty emitowane są m.in. w TVN, TVN24. Na profilu marki na Facebooku przygotowano rebusy w których fani marki mogą wygrać bilety na muzyczne festiwale i imprezy.
0 1 0 0 0 27.06.2011Z marketingiem sensorycznym na giełdęInternet Media Services, spółka specjalizująca się w marketingu sensorycznym, planuje w najbliższym czasie debiut na rynku NewConnect.
0 1 0 0 0 27.06.2011Polskie Radio z aplikacją na telefony komórkoweOd 27 czerwca posiadacze smartfonów iPhone i Android będą mogli pobrać oficjalną aplikację Polskiego Radia. Już teraz można natomiast oglądać na żywo Czwórkę za pomocą aplikacji do strumieniowego oglądania programu telewizyjnego.
0 1 0 0 0 27.06.2011Cube Group rozpoczyna współpracę z Bankiem RaiffeisenCube Group, agencja performance marketingowa, rozpoczęła w czerwcu współpracę z Raiffeisen Bankiem, która obejmuje opracowanie strategii dla sześciu produktów. Agencja zajmie się również przygotowaniem kreacji i strony internetowe dla tych produktów.
0 1 0 0 0 27.06.2011Ogilvy Action dla FordaRozpoczyna się letnia kampania outdoorowa Forda. Założeniem realizowanych działań jest dotarcie z komunikatem kontekstowym dotyczącym rodzinnych Vanów tej marki do konsumentów z dużych miast wyjeżdżających na letni wypoczynek. Kampania zaplanowana została na lipiec br.
1 1 0 0 0 27.06.2011Kampania PZU zakazana na YouTube (wideo)Przez niespełna tydzień film pod tytułem „PZU Młodzi kierowcy – bez babci” obejrzało ponad czterdzieści dwa tysiące użytkowników. Po tygodniu od publikacji produkcja została oznaczona na kanale jako nieodpowiednia dla osób poniżej 18 roku życia i aktualnie można zobaczyć ją tylko po zalogowaniu się na YouTube.