1 1 0 0 0 6.06.2011Odświeżenie wizerunku sieci wRodzinie (wideo)CenterNet odświeża markę telefonii komórkowej wRodzinie. Z początkiem czerwca zmianie ulegnie logotyp sieci oraz uruchomiona zostanie nowa strona internetowa operatora. Zmianom towarzyszyć będzie kampania reklamowa w kanałach telewizyjnych Grupy Polsat.
0 1 0 0 0 6.06.2011Hand Made z pierwszą kampanią dla Electro WorldAgencja reklamowa Hand Made przygotowała nową kampanię dla firmy Electro World – sieci wielkopowierzchniowych sklepów ze sprzętem RTV i AGD. Kampania prowadzona jest na nośnikach zewnętrznych, w prasie i na materiałach POS.
0 1 0 0 0 6.06.2011Genesis PR w finale IPRA Golden World Award 2011Agencja Genesis PR zakwalifikowała się do finału międzynarodowego konkursu IPRA Golden World Award 2011 w kategorii Relacje Inwestorskie.
0 1 0 0 0 6.06.2011BPH dla małych i średnich firmBank BPH rozpoczyna ogólnopolską kampanię promującą kredyty dla małych i średnich firm. Kampania przygotowana przez Gruppę66 Ogilvy obejmuje zarówno działania ATL, jak i BTL.
0 1 0 0 0 6.06.2011Monika Brodka i Agustin Egurrola dla SamsungaZ początkiem czerwca ruszyła kampania reklamowa najnowszego supersmartfona Samsung Galaxy S II. Działania będą prowadzone zarówno przez samego producenta, jak i we współpracy z operatorami telefonii komórkowej.
1 1 0 0 0 6.06.2011„Nikomu ani słowa” w kampanii Fujifilm (wideo)Fujifilm Polska rozpoczęło 5 czerwca pierwszą kampanię telewizyjną. Jej celem jest promocja nowego modelu aparatu fotograficznego HS-20. W kampanii wykorzystano globalny spot telewizyjny, który zaadaptowano na polski rynek. Prezentowany jest w nim 30-krotny zoom optyczny, nietypowy dla tej klasy aparatów.
0 1 0 0 0 6.06.2011Agencja 180heartbeats współpracuje z uczelniąAgencja 180heartbeats nawiązała stałą współpracę ze Szkołą Wyższą Psychologii Społecznej w Warszawie. Uczelnia, w ramach specjalizacji „Interakcja człowiek–komputer”, kształci architektów informacji i specjalistów od user experience.
0 1 0 0 0 6.06.2011Autentika za darmo dla organizacji pozarządowychAgencja interaktywna Autentika uruchamia kolejną edycję akcji edukacyjnej Dni Otwartego Internetu – tym razem skierowaną do NGO. W ramach bezpłatnego doradztwa eksperci agencji odpowiedzą m.in. na pytania, w jaki sposób skutecznie działać w Internecie i jak zbudować dobry serwis internetowy.
0 1 0 0 0 6.06.2011IAB Polska publikuje standardy briefowania agencji interaktywnychEksperci grup roboczych IAB Polska „Social Media & WoMM” oraz „Gry w marketingu” stworzyli dokumenty precyzujące standardy briefowania agencji interaktywnych. Dokumenty te mają ułatwić klientom współpracę z agencjami realizującymi dla nich kampanie advergamingowe, marketingu szeptanego oraz w mediach społecznościowych.
0 1 0 0 0 6.06.2011Tenisistki reklamują OriflameOriflame – główny partner kosmetyczny WTA (Międzynarodowego Turnieju Tenisa Kobiecego) rozpoczyna kampanię reklamową z udziałem pięciu światowej sławy tenisistek. Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku marki jako wspierającej kobiety na drodze do sukcesu, jak również dotarcie do młodszej, zainteresowanej sportem grupy docelowej.