0 1 0 0 0 8.06.2011PressOffice dla So WhatSerwis PressOffice.pl realizuje dla agencji So What działania z zakresu komunikacji medialnej oraz opracuje dla niej strategię działań PR. Wdroży również procedury usprawniające przepływ informacji pomiędzy agencją a jej obecnymi oraz potencjalnymi klientami. Umowa współpracy została podpisana na początku czerwca na pół roku, z możliwością przedłużenia.
1 1 0 0 0 8.06.2011Nowy spot Ibupromu Max (wideo)8 czerwca rusza nowa kampania reklamowa Ibupromu Max – marki należącej do USP Zdrowie. Współautorem konceptu kreatywnego prowadzonej kampanii jest agencja Opus B.
0 4 0 0 0 8.06.2011Sympatia.pl zakończyła zachęcanie do całowania w Kissing PointachZakończyła się trwająca od 7 maja akcja Kissing Point, organizowana przez serwis randkowy Sympatia.pl należący do Grupy Onet.pl. Partnerem akcji był Signal White Now. Podczas akcji zliczane były pocałunki, którymi obdarowywali się mieszkańcy jedenastu największych miast w Polsce.
1 1 0 0 0 8.06.2011Promocja kanału 13th Street Universal, czyli zabawy w porwania (wideo)Trzy minuty na życie albo śmierć – tylko tyle czasu ma gracz na przeprowadzenie śledztwa w sprawie porwania kumpla lub... samego siebie (zależy, czyje zdjęcie wprowadził do wirtualnej aplikacji). Tak promuje się kanał intrygi i sensacji 13th Street Universal. Można zaistnieć na antenie stacji jako bohater krótkiego filmu, można też postraszyć znajomych. Wirtualna gra przeznaczona jest dla odbiorców powyżej osiemnastego roku życia.
0 1 0 0 0 7.06.2011Ostatnie dni zgłaszania prac do Konkursu Biuletynów Firmowych 2011Już tylko kilkanaście dni zostało, aby zgłosić prace do XI edycji najstarszego i najbardziej prestiżowego konkursu custom publishing w Polsce – termin mija 22 czerwca. W tym roku jest pięć kategorii. Udział w konkursie jest bezpłatny.
0 2 0 0 0 7.06.2011Interaktywne strefy LG w MultikinachW ramach trwającej kampanii smartfonów LG Swift Black, LG Swift 2X oraz LG Swift 3D od maja w kinach sieci Multikino w całej Polsce przygotowywane są interaktywne stoiska i strefy promocyjne. Można w nich zapoznać się z możliwościami nowych telefonów poprzez zabawę.
0 1 0 0 0 7.06.2011Konkurs Samsung Art MasterDo 15 sierpnia przyjmowane są zgłoszenia w VIII edycji ogólnopolskiego konkursu młodych artystów Samsung Art Master. Tegoroczna pula nagród dla laureatów I, II i III miejsca wzrosła do 54 tys. złotych. Wszyscy finaliści konkursu otrzymają też wartościowe nagrody rzeczowe.
0 1 0 0 0 7.06.2011Z kim podzielimy się posiłkiem? Zdecydują facebookowiczeUżytkownicy Facebooka zdecydują, do kogo trafi 10 000 posiłków zebranych wirtualnie jesienią ubiegłego roku w ramach programu społecznego Podziel się Posiłkiem. Akcja potrwa do 27 czerwca.
0 3 0 0 0 7.06.2011Radio przyciąga codziennie 6 milionów rodzicówRodzice wydają na produkty dla swoich dzieci kilka miliardów złotych rocznie. Kupują artykuły żywnościowe, higieniczne, zabawki. Wydają więcej pieniędzy niż pozostali konsumenci. Są też dużą grupą słuchaczy – codziennie 6 milionów z nich słucha radia, średnio przez blisko 5 godzin.
0 3 0 0 1 7.06.2011O-I rozpoczyna pierwszą światową kampanię propagującą szkłoFirma O-I (Owens-Illinois, Inc.), największy producent opakowań szklanych na świecie, rozpoczyna kampanię Glass is Life. Przyłączają się do niej prezesi firm, menedżerowie marki, szefowie kuchni i ekolodzy, by zachęcić firmy do wybierania tego tworzywa. Twarzami kampanii są m.in. wnuczka Jacquesa Cousteau, Celine czy Stefano Agostini, dyrektor Sanpellegrino.