0 1 0 0 0 31.05.2011Raport o web usability od Interaktywnie.comSerwis Interaktywnie.com opublikował raport „Użyteczność w Internecie”. Z cytowanych w raporcie analiz zachowań e-klientów, prowadzonych przez A.T. Kearney wynika, że aż 82% potencjalnych nabywców potrafi zrezygnować z zakupów online, jeśli napotyka na stronie kłopoty z nawigacją albo nie może znaleźć potrzebnych informacji.
0 3 0 0 1 31.05.2011„Zobacz, jak rozmawiają” – kampania radia Tok FM i Tokfm.pl1 czerwca rozpocznie się kampania promująca poranne programy radia Tok FM i ich transmisję on-line na portalu informacyjnym Tokfm.pl. Reklamy z hasłem „Zobacz, jak rozmawiają” i zdjęciami prowadzących audycje pojawią się w prasie, Internecie i na nośnikach reklamy zewnętrznej.
0 1 0 0 0 31.05.2011Mix Electronics ze spójną identyfikacją wizualnąAgencja Hand Made przygotowała ogólnopolską kampanię billboardową dla Mix Electronics. Kampania odświeża wizerunek marki i wprowadza nową, spójną identyfikację wizualną wszystkich materiałów drukowanych.
0 1 0 0 0 31.05.2011Nowi właściciele Grono.netOd kilku tygodni polski serwis społecznościowy Grono.net ma nowych właścicieli. W spółkę zainwestowali: fundusz Xevin Investments oraz szczecińska firma Red Sky.
0 1 0 0 0 31.05.2011PKO BP rusza na podbój Internetu z Value MediaDom mediowy Value Media wygrał przetarg na obsługę PKO Banku Polskiego w zakresie strategii i zakupu mediów internetowych. Wybór spośród kilkunastu ofert został dokonany ze względu na innowacyjność konceptu i zintegrowane, strategiczne podejście oraz efektywność kosztową.
0 1 0 0 0 31.05.2011Kampania reklamowa Vooch – kupony mobilne z geolokalizacjąRozpoczęła się kolejna odsłona kampanii reklamowej brandu Vooch na polskim rynku. W największych miastach Polski prowadzona jest dystrybucja materiałów promocyjnych. Równolegle realizowane są działania marketingowe promujące markę w serwisach Facebook i Twitter. Vooch zapowiada multimedialny konkurs – szczegóły pojawią się w najbliższych dniach.
0 1 0 0 0 31.05.2011Adwertajzing z Head & ShouldersAgencja Adwertajzing rozpoczęła współpracę z Head & Shoulders, kolejną – po Braun, Duracell i Gillette – globalną marką.
0 1 0 0 0 31.05.2011„Train of Ideas” z Hamburga w WarszawieInteraktywna wystawa poświęcona zrównoważonemu rozwojowi europejskich miast zawitała 31 maja do Warszawy. Przez 5 dni będzie można spojrzeć w przyszłość: „Train of Ideas” zatrzyma się na Placu Defilad, aby zaprezentować wystawę „Visions for Future Cities”.
0 1 0 0 0 31.05.2011W maju dalsza poprawa nastrojów konsumenckichWedług najnowszego badania Ipsos, w maju ponownie wzrósł optymizm konsumentów. Po gwałtownym obniżeniu nastrojów w marcu jest to drugi miesiąc poprawy. Mierzony przez Ipsos wskaźnik optymizmu konsumentów osiągnął poziom 83,5 pkt (+4 pkt). Nadal jednak nie powrócił jeszcze do poziomu sprzed marcowego spadku, choć obecnie różnica w stosunku do najwyższego poziomu zanotowanego w tym roku wynosi tylko 3 pkt.
0 1 0 0 0 31.05.2011Powstała baza ekspertów CSRForum Odpowiedzialnego Biznesu uruchomiło bazę ekspertów zajmujących się tematyką społecznej odpowiedzialności biznesu. Oprócz przeszukiwania bazy istnieje możliwość dopisania do niej własnych danych oraz zainteresowań z obszaru CSR.