0 1 0 0 0 26.05.2011Polacy kupują mamom kwiaty przez InternetWedług danych mBanku i sklepu PocztaKwiatowa.pl, Polacy z okazji Dnia Matki coraz częściej kupują kwiaty w Sieci. Z usługi korzystają przede wszystkim mieszkańcy dużych miast, ale i emigranci.
0 1 0 0 0 26.05.2011ConTrust po raz kolejny obsługuje Ecco WalkathonAgencja ConTrust podjęła współpracę z firmą Ecco, duńskim producentem obuwia. Będzie odpowiedzialna za działania public relations w ramach przygotowań i realizacji siódmej edycji Ecco Walkathonu w Polsce.
0 1 0 0 0 26.05.2011Red Bull 3D w kinachOd maja w multipleksach Cinema City, kinach Orange Imax oraz Helios emitowane będą najnowsze kreskówkowe spoty napoju energetycznego Red Bull w formacie 3D.
0 1 0 0 0 26.05.2011Akcja renowacja27 maja rusza Akcja Renowacja, kierowana do zarejestrowanych uczestników programu Payback. Nagrodą jest renowacja mieszkania warta 50 tys. złotych oraz sesja zdjęciowa odnowionego wnętrza. Akcji będzie towarzyszyła kampania informacyjna i działania na Facebooku. Patronem medialnym akcji jest magazyn „Cztery Kąty".
0 1 0 0 0 26.05.2011Pełka PR i Pełka Creatives przedłuża współpracę z Tata SteelAgencja Pełka PR i Pełka Creatives w zeszłym roku zrealizowała kilka projektów komunikacyjnych dla marek Colorcoat firmy Tata Steel. Teraz koncern postanowił nawiązać stałą współpracę z agencją w Polsce. Pełka PR będzie odpowiedzialna za prowadzenie media relations, zwłaszcza z pismami budowlanymi z segmentu mieszkaniowego.
0 1 0 0 0 26.05.2011Anioły Avonu w Mieście AniołówZakończyła się stworzona i zrealizowana przez agencję InDreams na zlecenie Avon Cosmetics kampania wsparcia sprzedaży. Osiągnięto response rate na poziomie 29,26 proc. (przy oczekiwanych 10 proc.). Ponadto w trakcie kampanii zwiększyła się sprzedaż oraz liczba nowych konsultantek Avonu. Program prowadzony jest przez cztery miesiące w ośmiu krajach Europy.
0 2 0 0 0 25.05.2011Raport specjalny Skąpiec.pl dotyczący rynku AGD w InternecieRaport dotyczący preferencji zakupowych internautów został przygotowany na podstawie analizy ruchu ponad dwóch milionów potencjalnych e-konsumentów, którzy w okresie od stycznia do końca kwietnia br. odwiedzili ponad sto kategorii tematycznych z zakresu AGD w serwisie Skąpiec.pl.
0 1 0 0 0 25.05.2011Gerbery uczą żucia większych kawałkówW czerwcu rozpoczną się działania marketingowe dotyczące nowych produktów marki Gerber – obiadków i deserków w dwustugramowych opakowaniach, z większymi kawałkami składników. Produkty przeznaczone są dla dzieci pomiędzy ósmym a dwunastym miesiącem życia.
0 1 0 0 0 25.05.2011Metrio Publishing wydawcą magazynu „Peso Perfecto”Magazyn „Peso Perfecto” dla osób ceniących zdrowy i aktywny tryb życia, obecny na rynkach w Portugalii, Francji, Hiszpanii i we Włoszech, w Polsce zaś od 4 lat, wydawany będzie przez Metrio Publishing.
1 1 0 0 0 25.05.2011BNP Paribas zachęca do budowania relacji sąsiedzkich (wideo)W piątek 27 maja BNP Paribas zaprasza sąsiadów do swoich oddziałów na kawę i croissanta. Zachęca jednocześnie do podejmowania lokalnych inicjatyw społecznych, ogłaszając konkurs grantowy „Dzień dobry sąsiada”. W ten sposób bank po raz drugi w Polsce świętuje Międzynarodowy Dzień Sąsiada.