0 1 0 0 0 6.05.2011Co wiesz o raku, gimnazjalisto?Z początkiem maja wystartowała kampania edukacyjna „Co wiesz o raku?”, adresowana do gimnazjalistów. Głównym celem akcji jest uświadomienie młodzieży, że jej obecny styl życia może mieć konsekwencje w przyszłości.
0 1 0 0 0 6.05.2011Grupa Żywiec wybiera agencję na drugą połowę rokuGrupa Żywiec ogłosiła przetarg, którego celem jest wybór agencji do obsługi ATL marki Żywiec. Do przetargu zaproszone zostały cztery firmy: G2, Just (dotychczas obsługująca markę Żywiec), Publicis, PZL.
0 1 0 0 0 6.05.2011BNP Paribas wybrał dom mediowyW przetargu na obsługę w zakresie planowania i zakupu mediów bank wybrał swój dom mediowy. W dwuetapowym postępowaniu przetargowym zwyciężyła firma MPG, która będzie obsługiwała BNP Paribas Bank Polska SA od maja 2011 roku. Tym samym, wraz z realizacją ostatniej kampanii dla banku w maju, zakończy się dotychczasowa współpraca z domem mediowym MEC.
0 1 0 0 0 6.05.2011VIII Planete Doc Film Festival bezpłatnie na Iplex.plOd 6 do 15 maja Iplex.pl zaprezentuje swoim użytkownikom internetową edycję Planete Doc Film Festival. Internauci będą mieli okazję zapoznać się z kolekcją festiwalowych filmów – także tych nagradzanych w ubiegłorocznych edycjach festiwalu.
0 1 0 0 0 6.05.2011Termin zgłoszeń do Golden Arrow przedłużonyW związku z dużym zainteresowaniem konkursem Golden Arrow (na najlepsze kampanie marketingu bezpośredniego) termin zgłoszeń został przedłużony do 11 maja.
0 1 0 0 0 6.05.2011David Beckham ambasadorem marki SamsungŚwiatowej sławy piłkarz został ambasadorem Samsung podczas Letnich Igrzysk Olimpijskich 2012 w Londynie.
0 1 0 0 0 6.05.2011„AdReport: Trendy” – 3 tysiące kampanii display krążących po SieciWedług danych z systemu AdReport – na polskich witrynach internetowych wyemitowano w kwietniu ponad 3 tys. kampanii. Zostały one zlecone przez blisko 1500 reklamodawców.
0 3 0 0 0 6.05.2011Po dziesięciu latach ruszyło „To” – jubileuszowa kampania Gazeta.plOd początku maja trwa jubileuszowa kampania wizerunkowa portalu Gazeta.pl. Oprócz Internetu obejmuje ona także reklamę na nośnikach reklamy zewnętrznej, w kinie, prasie i radiu. Wśród działań promocyjnych angażujących uczestników wykorzystano konkursy, wlepki oraz funkcję „co sądzisz” w serwisach portalu.
0 1 0 0 0 6.05.2011Nowa kampania wizerunkowo-sprzedażowa Cyfry+6 maja rozpoczyna się kampania portfolio kanałów filmowych Cyfry+. Celem kampanii jest wzmocnienie pozycjonowania platformy jako dysponującej najbardziej atrakcyjną i wyjątkową ofertą filmową na rynku oraz wsparcie najnowszej promocji sprzedażowej. Działania reklamowe obejmą telewizję i Internet.
1 1 0 0 0 5.05.2011Zdobądź najprzyjemniejszą pracę świataW związku ze 160-tymi urodzinami marki Wedel firma poszukuje kandydatów na stanowisko ambasadora Fabryki Przyjemności. Rekrutacja rozpoczęła się 2 maja br. Wszyscy zainteresowani proszeni są o nagranie krótkiego wideo (listu motywacyjnego) i zgłoszenie swojej aplikacji na www.ambasador.wedel.pl.