0 1 0 0 0 12.05.2011Kolejna kampania napoju energetycznego dla kobietMarka Blow Liquid Energy Drink rozpoczęła kolejne działania reklamowe, które obejmą takie media i narzędzia, jak outdoor, kino, Internet oraz sampling produktowy.
0 1 0 0 0 12.05.2011Nocny pokaz starych reklamW Noc Muzeów, z 14 na 15 maja 2011 roku, w centrum Wypieki Kultury w Warszawie przy ul. Stolarskiej 2/4 będzie można obejrzeć wystawę polskich reklam prasowych z początków XX wieku. Przygotowało ją Polskie Muzeum Reklamy, działające przy Warszawskiej Szkole Reklamy.
0 1 0 0 0 12.05.2011K2 zaprezentowana na platformie Facebook StudioK2, jako pierwsza agencja z Polski, prezentuje swoje prace na platformie Facebook Studio. Przeważają tam projekty czołowych światowych agencji, w tym m.in. DDB, BBDO, TBWA, Publicis, McCann Erickson. Agencje prezentują swoje najlepsze realizacje wykorzystujące mechanizmy Facebooka. Każda praca musi być zaakceptowana przez specjalny zespół Facebook Studio.
0 1 0 0 0 12.05.2011Nakręceni technologią FordaFirma Ford organizuje konkurs filmowy „Nakręceni technologią nowego Forda Focus”, dla wszystkich fanów nowych technologii.
1 1 0 0 0 12.05.2011Antonio Banderas w kolejnej kampanii BZ WBK (wideo)„Bierz i nie mów na co”. Pod tym hasłem rusza kampania kredytów dla firm Banku Zachodniego WBK. Do skorzystania z oferty zachęca przedsiębiorców Antonio Banderas.
0 1 0 0 0 12.05.2011BOŚ Bank wybral agencję reklamowąPrzetarg zorganizowany przez Bank Ochrony Środowiska wygrała agencja Fat Baby. W szranki stanęły cztery agencje, które zaprezentowały propozycje rozwinięcia przyjętej w ubiegłym roku strategii komunikacji i rozwiązań kreatywnych dla banku.
0 1 0 0 0 11.05.2011Zmiana butelki Jim Beam BlackNowa butelka burbonu Jim Beam Black, widoczna na półkach od kwietnia, zaprojektowana została przez amerykańską agencję LPK w zgodzie z najnowszymi trendami we wzornictwie produktów alkoholowych z segmentu premium. Zmianie opakowania trunku towarzyszy także nowe hasło: „Sześć lat. Składnikiem perfekcji jest czas”.
0 2 0 0 0 11.05.2011Kampania telewizyjna lodów AugustoRozpoczęła się ogólnopolska kampania telewizyjna lodów Augusto – marki firmy Kilargo. Trzydziestosekundowe spoty są emitowane w kanałach tematycznych grupy TVN, TVP, Polsatu, Discovery oraz w 40 wybranych kanałach At Media.
0 1 0 0 0 11.05.2011Hoop Polska wybiera Brand Place do obsługi marki PaolaMarka syropów Paola będzie pierwszą, której obsługę full service podejmie agencja reklamowa Brand Place. Decyzja jest wynikiem przetargu na strategię komunikacji dotyczącej marki Paola. Brały w nim również udział agencje: Handmade, Legend Group, S4 i dotychczas obsługująca markę agencja Schulz.
0 2 0 0 0 11.05.2011JWT przedstawia Brand Toys – narzędzie do portretowania marekJak wyglądałaby zabawka przedstawiająca Google? Czym Nokia różniłaby się od Facebooka? Czy maskotka przedstawiająca HSBC stworzona w Chinach byłaby zupełnie inna od tej powstałej w USA? Odpowiedzi na takie pytania przynosi Brand Toys – nowe narzędzie do portretowania marek, opracowane przez agencję JWT. Pozwala ono na porównywanie charakterów i osobowości ponad 3000 marek na świecie.