0 2 0 0 0 26.04.2011Samsung Galaxy Ace promowany na polskich lotniskach„Nie lubisz się żegnać? Już nie musisz!” – przypominają podróżnym plakaty w halach odlotów lotnisk w Warszawie i Poznaniu. W halach przylotów natomiast natknąć się można na komunikat: „Ciągle zalatany? Sprawdź, co słychać u znajomych!”. W ten sposób promowany jest nowy smartfon Samsung Galaxy Ace z systemem operacyjnym Android. Kampanię kontekstową przygotowała agencja kreatywna Pompidou.
0 1 0 0 0 26.04.2011Grupa robocza ds. e-commerce w IAB PolskaW ramach IAB Polska powołano grupę roboczą ds. e-commerce. Jej członkowie będą pracować na rzecz promocji e-handlu, który w Polsce rozwija się bardzo dynamicznie, ale wciąż jest wyraźnie w tyle za rynkami starej Unii Europejskiej. Grupa stawia sobie za cel zwiększenie udziału zakupów internetowych w wydatkach konsumentów oraz kreowanie pozytywnego wizerunku sklepów i zakupów online.
0 1 0 0 0 26.04.2011Do drinków na garden partyAgencja Czteryczwarte Brand Design zaprojektowała dla firmy Agros Nova nową linię napojów owocowych. To submarka napojów Garden – Garden Party Drink.
0 1 0 0 0 26.04.2011Marka Kubuś wybrała nową agencję reklamowąAgencje Brasil oraz Cup of Tea wygrały przetarg na obsługę budżetu reklamowego marki Kubuś. W przetargu udział brało pięć agencji, w tym trzy sieciowe.
0 1 0 0 0 26.04.2011K2 wybrana do obsługi interaktywnej full service PKO BPK2 Internet SA, zwycięzca przetargu na agencję interaktywną full service, będzie świadczyć usługi dla PKO Banku Polskiego, całej Grupy Kapitałowej, w tym marki Inteligo. Podpisano trzyletnią umowę o współpracy.
0 1 0 0 10 26.04.2011Reklama wypłacana z bankomatuSieć bankomatów Euronet udostępniła w swoich urządzeniach nową usługę marketingu bezpośredniego – kupony wypłacane razem z gotówką.
0 1 0 0 0 26.04.2011„Płacę, nie płacę” – cykl programów o e-zakupachAby przybliżyć świat e-zakupów tym, którzy czują się nieco zagubieni wśród wirtualnych półek, telewizja internetowa Webshake we współpracy z firmą kurierską DPD Polska przygotowała 10-odcinkową serię programów poświęconych e-commerce. Widzowie poznają zasady bezpiecznego kupowania on-line; dowiedzą się m.in., w jaki sposób dokonywać płatności bez ryzyka. Pierwszy odcinek – już dziś.
1 1 0 0 0 26.04.2011„Ogród barw” malowany Jedynką (wideo)Rusza telewizyjna kampania nowej linii farb Jedynka „Ogród barw”, inspirowanej kolorystycznym bogactwem polskich ogrodów i sadów. Kampania podkreśla nie tylko dobór barw, ale także wyjątkową łatwość malowania oraz trwałość i zmywalność farb.
0 1 0 0 0 26.04.2011Majewski i PKO BP – teraz również na billboardachW kwietniu na nośnikach Cityboard Media prowadzona jest kampania promująca nową ofertę PKO BP. Twarzą kampanii jest Szymon Majewski.
1 1 0 0 0 26.04.2011Trwa kampania nowej marki wody mineralnej (wideo)W marcu na rynek wprowadzona została Dobrowianka – nowa woda mineralna, której grupą docelową są aktywne i dbające o siebie kobiety. Koncepcja promocji marki opiera się na idei oczyszczenia organizmu.