0 1 0 0 0 5.05.2011„Fajf” – dla czytelników „w popołudniu życia”„Fajf” to wydanie specjalne miesięcznika „Zdrowie”, adresowane do osób w wieku 50+. Nowy tytuł, dostępny w sprzedaży od dziś, promowany będzie w kampanii prasowej, plakatowej i internetowej.
0 1 0 0 0 5.05.2011Sympatia.pl zaprasza do całowania7 maja rozpoczyna się akcja Kissing Point, która ma wyzwolić pozytywne emocje i zachęcić Polaków do okazywania sobie uczuć. W czasie jej trwania, w 11 miastach zliczane będą pocałunki, którymi obdarują się uczestnicy zabawy. Organizatorem wydarzenia jest serwis randkowy Sympatia.pl.
0 1 0 0 0 5.05.2011Kampania ambientowa IKEA TargówekIKEA Targówek rozpoczyna kampanię ambientową „Praskie klimaty”, skierowaną do społeczności Warszawy i okolic. To lokalne rozszerzenie obchodów 50-lecia marki w Polsce ma na celu przypomnienie atmosfery prawobrzeżnej części stolicy z lat 60.–70. i tym samym przybliżenie odbiorcom historii firmy, która właśnie w tamtych czasach rozpoczęła działalność w Polsce.
0 1 0 0 0 5.05.2011Pan PayPass rozdaje bilety5 maja Pan PayPass ruszył w „trasę koncertową” po Polsce. Do rozdania ma 100 poczwórnych zaproszeń na Orange Warsaw Festival. Za komunikację konkursu przy wykorzystaniu kanałów online i offline odpowiada agencja interaktywna MRM Worldwide.
0 4 0 0 0 5.05.2011Niepasteryzowane piwa Grupy Żywiec promowane w miejscach sprzedażyAgencja Men at Work przygotowała materiały POS wspierające wprowadzenie na rynek marek: Specjal Niepasteryzowane, Królewskie Niepasteryzowane oraz Leżajsk Niepasteryzowane z portfolio Grupy Żywiec.
0 1 0 0 0 5.05.2011Oceny dostawców w badaniu satysfakcji sieci handlowychUnilever okazał się najwyżej ocenianym dostawcą w branży spożywczej w badaniu satysfakcji sieci handlowych – detalicznych i hurtowych – dotyczącym współpracy z wybranymi producentami FMCG. Badanie ankietowe przeprowadziła w grudniu 2010 r. firma Nielsen. W badaniu wzięły udział największe sieci detaliczne i hurtowe w Polsce, m.in. Tesco, Carrefour, Auchan, Netto, Biedronka.
0 1 0 0 0 5.05.2011Odświeżacze powietrza w dużym formacieNa nośnikach należących do firmy reklamy wielkoformatowej Jet Line, ruszyła kampania wizerunkowa nowego produktu marki Wunder-Baum.Akcja ma na celu odświeżenie marki i utrzymanie jej wysokiego poziomu świadomości wśród odbiorców.
0 1 0 0 0 5.05.2011Nowy gracz na rynku marketingu farmaceutycznegoNa rynek wchodzi Redpharma, nowa agencja typu full service specjalizująca się w marketingu farmaceutycznym. Zespół powstał w 2011 roku jako struktura wydzielona z agencji Redshoes.
0 1 0 0 0 5.05.2011Internetowa kampania reklamowa pkt.plSpółka pkt.pl – właściciel internetowej wyszukiwarki firm, instytucji i produktów – rozpoczęła nową kampanię reklamową online „Umów się z doradcą!”. Celem działań jest promocja kompleksowej oferty pkt.pl, umożliwiającej przedsiębiorcom z sektora MŚP skuteczną komunikację z klientami za pomocą rozwiązań internetowych.
0 1 0 0 1 5.05.2011Marka Kleenex wchodzi na polski rynekKimberly-Clark wprowadza na polski rynek znaną na całym świecie markę Kleenex. Rebranding rozpocznie się w maju, a we wrześniu Kleenex na stałe zastąpi na sklepowych półkach chusteczki Velvet. Kampania z wykorzystaniem mediów szerokozasięgowych planowana jest na początek 2012 roku. W wielu krajach „kleenex” jest wręcz synonimem słowa „chusteczka”.