0 1 0 0 0 8.04.2011Qualimo dla SGSFirma badawcza SGS od kwietnia rozpoczyna współpracę z agencją Qualimo. Będzie korzystać z systemu badawczego Qualimo, który pozwoli w jednym miejscu zgromadzić informacje zwrotne od klienta i tajemniczego klienta.
0 1 0 0 0 8.04.2011Konkret PR dla Converse i EastpakOd 1 kwietnia do portfolio klientów agencji Konkret PR dołączyły dwie nowe marki: Converse i Eastpak, których wyłącznym dystrybutorem w Polsce jest firma AmerSport. Podpisana umowa obowiązuje do końca 2011 roku.
0 1 0 0 0 8.04.2011Bloger dla dealera SkodyDealer marki Skoda ze Śląska, Skoda Emida, w ramach działań komunikacyjnych w Internecie będzie co miesiąc udostępniać wybrany model Skody do przetestowania przez zewnętrznego blogera. Skrócone relacje z testów będą zamieszczane na fan page’u Skoda i Ty na Facebooku oraz na blogu firmy Skodaity.pl, całość natomiast – na Automotiveblog.pl. O tym, jaki model Skody będzie testowany w danym miesiącu, decydują użytkownicy Facebooka.
0 1 0 0 0 8.04.2011SocialCamp III – Ekonomia InternetuOrganizatorzy SocialCampu, cyklicznych spotkań branży interaktywnej i pozarządowej, zapraszają na trzecią edycję wydarzenia do Teatru 38 w Klubie pod Jaszczurami, ul. Rynek Główny 8, Kraków, 19 kwietnia, 18:00. Tym razem spotkanie dotyczyć będzie ekonomii Internetu.
0 1 0 0 0 8.04.2011Polscy uczniowie przemalują logo GoogleGoogle ogłasza rozpoczęcie pierwszej polskiej edycji konkursu Doodle 4 Google. Celem konkursu jest wyłonienie zwycięskiego doodle’a – specjalnego okazyjnego logo wyszukiwarki, które pojawi się na jej głównej stronie. Hasło konkursu „Każdy wie, że w Polsce…” ma uświetnić objęcie przez Polskę prezydencji w Unii Europejskiej 1 lipca 2011 r.
0 1 0 0 0 7.04.2011Początek kampanii wizerunkowej Fundacji Radia Zet„A ile serc zmieści się w Twoim sercu?” – pod takim hasłem ruszyła pierwsza w historii wizerunkowa kampania Radia Zet.
0 1 0 0 0 7.04.2011Tyskie rozpoczęło kampanię reklamową1 kwietnia rozpoczęła się pierwsza odsłona nowej kampanii marki Tyskie. Motyw Statuy Wolności i przewrotne hasło „Duma Amerykanów” pojawiło się już na dwóch wielkoformatowych siatkach: w Warszawie (rondo Dmowskiego) oraz w Poznaniu (ul. Półwiejska), a także na tablicach outdoorowych w całej Polsce. Działania wesprze kampania internetowa, komunikacja prowadzona na Facebooku oraz reklama telewizyjna.
0 1 0 0 0 7.04.2011Raport Społeczna Odpowiedzialność Biznesu – VIII edycjaRedakcja „Gazety Finansowej” i portalu Kurier365.pl w VIII edycji Raportu Społeczna Odpowiedzialność Biznesu wyróżniły firmy i instytucje, które w swojej działalności szczególny nacisk kładą na działania skierowane do pracowników, klientów i najbardziej potrzebujących grup społecznych.
0 1 0 0 0 7.04.2011Comarch informuje spółki giełdowe„Już ponad 30 spółek giełdowych z różnych branż używa systemów do zarządzania Comarch” – pod takim hasłem na łamach dzienników „Parkiet” i „Puls Biznesu” od 21 marca 2011 roku trwa kampania reklamowa, promująca rozwiązania firmy. Skierowana jest ona do właścicieli, prezesów i kadry menedżerskiej spółek notowanych na giełdzie.
0 1 0 0 0 7.04.2011Grupa ADV planuje przejęcia jeszcze w II kwartale 2011 r.Grupa ADV – działająca w obszarze zintegrowanej komunikacji marketingowej, innowacyjnych technologii oraz e-commerce – planuje rozwój organiczny oraz przejęcia, których realizacja zostanie sfinalizowana jeszcze w II kwartale tego roku. Debiut akcji na rynku podstawowym Giełdy Papierów Wartościowych nastąpi w kwietniu br.