0 1 0 0 1 7.04.2011Nowa submarka HerbapoluHerbapol rozbudowuje portfolio napojów energetycznych, wprowadzając nową submarkę – Green-Up Power Plus. Zadanie to zostało zlecone agencji Czteryczwarte Brand Design, która wcześniej stworzyła markę i projekty opakowań linii Green-Up.
0 1 0 0 0 7.04.2011Levi’s znów przekonuje: „Liczy się kształt, nie rozmiar”W marcu rozpoczęła się druga kampania promująca dżinsy Curve ID marki Levi’s, stworzone z myślą o dopasowaniu do zróżnicowanych kobiecych sylwetek. Hasło brzmi: „Liczy się kształt nie rozmiar”.
0 1 0 0 0 7.04.2011Dodatkowe podświetlenie na citylightach dla VectryCAM Media realizuje kampanię dla Vectry na ulicznych, podświetlanych nośnikach reklamy zewnętrznej, tzw. citylightach, z wykorzystaniem folii elektroluminescencyjnej. Akcja promuje łączoną ofertę telewizji cyfrowej, Internetu, telefonu oraz Internetu mobilnego.
0 1 0 0 0 7.04.2011Test na Szweda dla każdego30 marca na swoim profilu Facebooka IKEA udostępniła nową aplikację o nazwie „Szwedometr”. Została ona zaprojektowana i przygotowana przez Euro RSCG Social we współpracy z Euro RSCG Digital i stanowi teaser bezpośrednio powiązany z kampanią reklamową „Tack Polen”, promujący 50-letnią współpracę firmy z Polską.
1 1 0 0 0 7.04.2011Nowe pozycjonowanie marki Carlsberg (wideo)Carlsberg zmienia pozycjonowanie. W nowej odsłonie marka zachęca konsumentów, by nie bali się podejmować odważnych decyzji w swoim życiu i potrafili trzymać się zasad, realizując własne cele. Nagrodą za wierność zasadom jest piwo Carlsberg. Światowa kampania tej marki będzie prowadzona pod hasłem „That calls for a Carlsberg!”.
0 1 0 0 0 6.04.2011Kampania prasowa leku NormolaxW kwietniu rozpoczęła się przygotowana przez Just Health Club (wyspecjalizowany dział agencji Just) kampania reklamowa leku na zaparcia Normolax – marki należącej do Herbapolu Lublin.
1 1 0 0 4 6.04.2011PKO BP modernizuje swój wizerunek (wideo)PKO Bank Polski rozpoczął zmianę identyfikacji wizualnej, która obejmie modernizację oznakowania zewnętrznego 1,2 tys. jego oddziałów i 1,9 tys. agencji oraz odświeżenie szaty graficznej materiałów komunikacyjnych. Pierwszy etap procesu, który ma na celu unowocześnienie oraz uspójnienie wizerunku, potrwa do końca 2011 roku. Nowe logo BP zadebiutowało w kampanii rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych z udziałem Szymona Majewskiego. Kampania ta wprowadziła też nowy slogan reklamowy: „PKO Bank Polski. Dzień Dobry” – symbolizujący „nowe otwarcie”. Bank widzi już dobre efekty swoich działań modernizacyjnych.
0 1 0 0 0 6.04.2011Genesis PR dla Grupy ADVAgencja Genesis PR rozpoczęła współpracę z Grupą ADV w obszarze PR korporacyjnego oraz relacji inwestorskich. Umowa została zawarta na czas nieokreślony.
1 1 0 0 0 6.04.2011José Mourinho gra dla Millennium (wideo)José Mourinho – trener klubu piłkarskiego Real Madryt został twarzą portugalskiej grupy finansowej Millennium BCP. Podpisany kontrakt umożliwia wykorzystanie wizerunku Mourinho w całej Grupie Millennium. Obecnie trwa kampania wizerunkowa „Nasza praca, nasza pasja”, promująca wartości, którymi kieruje się Bank Millennium.
0 1 0 0 0 6.04.2011Co powie nam Internet na temat samochodów?E-magazyn „SEM Specialist” przygotował raport prezentujący wizerunek marek samochodowych w Internecie. Zawiera on wyniki i analizy widoczności w naturalnych wynikach wyszukiwania w Google, dotyczące popularnych marek samochodów osobowych.