0 1 0 0 0 4.04.2011NEC Display Solutions wybrał agencję public relationsProducent rozwiązań z zakresu visual display, NEC Display Solutions, wybrał Lewis PR jako swoją główną agencję w Europie Środkowej i na Bliskim Wschodzie (region EMEA).
0 1 0 0 0 4.04.2011Polski Konkurs Reklamy – rekordowa liczba zgłoszeńRekordowa liczba – 669 zgłoszeń od 120 agencji komunikacji marketingowej, mediów, jednostek samorządowych i indywidualnych twórców w ósmej edycji Polskiego Konkursu Reklamy KTR 2011.
0 1 0 0 3 4.04.2011Szymon Majewski puszczony w skarpetkach WoliW poniedziałek, 4 kwietnia rozpoczyna się kampania sponsoringowa programu „Szymon Majewski Show”, przygotowana przez firmę Wola, producenta skarpet.
0 1 0 0 0 4.04.2011PKN Orlen rozpoczął proces wyboru domu mediowegoPo raz pierwszy postępowanie będzie przebiegać w trzech etapach. Pierwszy etap jest otwarty i polegać będzie na przeglądzie i ocenie ogólnych informacji o firmach, w tym doświadczeń, referencji i nagród uzyskanych przez poszczególne domy mediowe.
0 1 0 0 0 4.04.2011Małysz lepszy niż muzyczne showWedług najnowszego badania TV Flash domu mediowego PanMedia Western, obejmującego 12. tydzień bieżącego roku – emitowany 26 marca w TVP1 benefis Adama Małysza zdeklasował pod względem oglądalności wszystkie inne programy rozrywkowe.
0 1 0 0 0 4.04.2011UPC promuje nową ofertę dla biznesuPod hasłem „Twoje potrzeby. Nasze zobowiązanie” 4 kwietnia ruszyła nowa kampania promująca ofertę telekomunikacyjną UPC skierowaną do klientów biznesowych. Jej celem jest poinformowanie o nowej ofercie, która dostępna jest także od dziś. Kampania obejmie telewizję i Internet.
1 1 0 0 0 4.04.2011Rusza kampania reklamowa Śmietanki Łaciatej (wideo)8 kwietnia rozpocznie się kampania reklamowa marki Śmietanka Łaciata – potrwa do 20 czerwca. Będzie obejmować zarówno stacje telewizyjne, jak i portale internetowe.
0 1 0 0 0 4.04.2011Nie tacy znów niemobilni – lojalność Polaków wobec bankówWedług badania „Klienci banków w Polsce", realizowanego przez Millward Brown SMG/KRC od 1997 roku, w ciągu ostatnich dwóch lat na zmianę konta bankowego zdecydowało się około miliona posiadaczy kont osobistych (choć nowi klienci zakładający ROR-y to nadal najczęściej osoby, które zakładają swoje konto po raz pierwszy w życiu).
0 1 0 0 0 4.04.2011GutPR z nowym klientemW marcu br. podpisana została umowa na obsługę z zakresu media relations pomiędzy firmą Czanieckie Makarony a agencją GutPR.
0 1 0 0 0 4.04.2011Biuro Reklamy Polskapresse poszerza ofertę reklamowąBiuro Reklamy Polskapresse w Łodzi od 1 kwietnia poszerzyło swoją ofertę o reklamy na piętnastocalowych ramkach cyfrowych LED w 25 biurach ogłoszeń „Expressu Ilustrowanego”, „Dziennika Łódzkiego” i „Echa Miasta” – 12 w Łodzi i 13 w województwie.